Het hcg van de pregnyl moet toch afnemen ipv toenemen nu? Hoeveel heb je gespoten? na 15 dagen is het toch pas helemaal eruit?
Lizzy.. Hele mooie test hoor. Super Jinky.. Ik zie wel wat ja. SPannend hoor Wies.. Vreemd ja, dat je bloed verliest, Bah
@ wies, balen zeg als het een ongi zou zijn die veel te vroeg is.. Wel gek zoveel dagen te vroeg. @ jinky, hij lijkt idd wel duidelijker! Spannend zeg
Ik bedoelde hcg van een beginnende zwangerschap of dat de test vals positief is. Na 10 dagen is de pregnyl uit je lijf, het is voor mij nu 13 dagen geleden.(5000E) Bedankt voor jullie reacties, meiden. Ik ben ontzettend blij dat jullie de streep ook donkerder vinden dan de streep van gisteren. Liefs Jinky
Jinkey: Ik vind je test ook donkerder en met 13 dagen is 5000 IE Pregnyl 100% zeker weten uit je lijf. Dus dit streepje heeft een embryotje helemaal zelf gemaakt!
Vandaag eindelijk een knaller ovutest gehad na alle vage testjes van vorige maand Wij hebben ons niet verveeld dus vanmiddag
Mooie ovu test Mieks! Die is zeker duidelijk, mijn duimen hoor. Hopelijk over een dag of 14 ook een knaller van een zwangerschapstest.
hallo dames, ik wil jullie nog de laatste keer mijn test rijtje schouwen duidelijk toch?? bovenste 3 zijn met middagurine en de digitale met ochtendurine
Goedemorgen meiden, Ik zit vandaag op dag 9 na terugplaatsing, met de dag van terugplaatsing meegerekend. Wil even mijn testjes met jullie delen. Ik weet dat ik te vroeg ben met testen en weet, na de vorige keer, dat er nog vanalles mis kan gaan... Maar daar gaan we niet vanuit!