Dank je Mams!! Heb er ook een goed gevoel over dit keer!!! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi, Vanochtend weer met kruidvat getest en dezelfde streep als gisteren. Daarna meteen matcare gedaan, ik wilde weten of de kruidvat testen misschien vals positief testen,maar op de matcare komt ook een redelijk duidelijke maar wel lichte streep. Ben ik nu zwanger? of gaat het mis? ik weet het niet meer. Bekijk bijlage 218764 Bekijk bijlage 218776
Hmm ik zie eigenlijk geen 2de streepje...maar mss heb ik ook geen echte tuur oogjes!! ben je al overtijd??
Jinky, ze worden niet echt donkerder he..wat vervelend die onzekerheid. Misschien wil je huisarts hcg laten prikken? Toen ik de mk had werden ze ook niet echt donkerder, wel iets maar niet zoals bij de goede zwangerschap. Heb toen 2x hcg laten prikken, toen zag ik ook dat het daalde..
jinky ik vind ze beide niet echt positief.. de kv test zie ik wel iets op maar eerlijk gezegd heb ik altijd wel van dat soort streepjes en op die andere test zie ik helemaal niks.. hopelijk word het snel een knaltest
Dankjulliewel! OP de matcare test zit echt een tweede streep, even dik als de controle streep, het is alleen altijd moeilijk op de foto te krijgen. Ik maak me alleen zorgen dat de kruidvat test nog niet donkerder is.
op de vergroting zie ik ook geen 2de streepje helaas! Is het dan geen indroogstreep? Ik hoop het natuurlijk wel voor je, als je overtijd bent dan zou hij ondertussen echt wel duidelijker moeten zijn!....succes!
Jinky, ben even met je dipstick aan het prutsen geweest en ik zie idd wel een kleurverschil even breed als de controlestreep...maar op mijn beeldscherm word die niet roze. Is die bij jou wel roze???
Het is echt heel moeilijk te zien, eventjes verscherpt en in zwart wit. In het negatief zie ik echt niks tot bijna niks.
Ik zit nu op dpo 12. Het is geen indroogstreep, hij kwam tevoorschijn toen het roze erdoorheen trok,mijn man zag hem ook langzaam donderder worden. Maar de kruidvat test moet toch sneller donkerder worden, of kan het ook wat langzamer gaan en toch goed gaan.
op die linker zie ik heeeel in de verte wel een schaduw maar op de negatief zie ik niks.. denk dat je die niet als positief mag beschouwen
Mams136: heel erg bedankt voor de moeite. Ik denk wel dat de matcare test positief is, want ik heb er ook ovulatietesten van en ervaring mee. het is thuis een duidelijk lichte streep.
Het is natuurlijk wel zo dat de KV sneller positief slaan dan andere testen. Maar ik vind het wel heel vreemd dat jou testen niet donkerder worden. Nou maakt ieder vruchtje natuurlijk op eigen tempo HCG aan..MAar ondertussen had het wel meer mogen worden. Enneuh..graag gedaan, vind ht leuk om te doen.
@Jinky ik testte normaal ook zo hoor, de testen bij mij zijn altijd te vertrouwen van de K2V2 want heb ook een test gedaan vlak na mijn miskraam toen het HcG uit het bloed was en echt helemaal hagelwit. Dus er is nog hoop. Dat je test niet donkerder is dan die van gisteren kan kloppen HcG verdubbelt zich pas per 2-3 dgn.....