Goofychick...dat kan, maar is niet bij iedereen zo. bij mij werden de testen echt elke dag duidelijker. Maarja HCG aanmaak is echt elke keer verschillend. Jinky misschien heb je wel een traag eitje.
Dankjewel goofychick, Het zit zo: 26 januari: licht streep 27 januari: lichte streep,maar lichter dan dag ervoor 27 januari een paar uur later: streep donkerder dan 26 januari(dus ik dacht hcg schommelt misschien een beetje of urine iets minder geconcentreerd. vandaag 28 januari: streep even donker als laatste test van gisteren.
Dan is het dus wel afwacht maar je zit nog misschien wat vroeg??? @Mams, kan hoor maar ook in het zkh testen ze daarom om de 3 dgn........
ja thanks... heb nu bij alle 3 de zwangerschappen lang moeten testten, voel mij snel zwanger en/of maak laat hcg aan oid...
wendysunny: bij jou werden de testen dus ook langzaam donkerder en toch alles goed. dat is heel fijn om te horen. Kan op de tweede test niet zo goed een streepje zien,maar ik zie dat de streep na 5 dagen pas echt goed donkerder werd. Trage hcg waarde kan dus ook goed gaan. Ik had bij mijn zoontje op 14 dpo voor het eerst getest en toen had ik een lichte duidelijke streep. Ik voel me ook heel erg zwanger. maarja je kunt jezelf soms ook aanpraten. Heel erg bedankt voor je berichtje in ieder geval.
Zeker positief! Als die laatste van vandaag is dan zal je binnenkort je eisprong hebben, dus vandaag nog klussen!
2e test is met streepje.. maar op foto niet te zien en zo is het de vorige 2 zw schappen ook gegaan.. dus tja.. ik hoop dat het goed gaat... voel me super zwanger
Hallo meiden! Gisteren met 7 dpo een test gedaan omdat ik misselijk was. Ik weet het, veel te vroeg. Er was naar mijn idee iets te zien, heeeeel erg in de verte. Mijn forumvriendinnetjes konden het gelukkig ook zien. Vanmorgen keek ik op de test en toen kon ik haast niets meer zien. De test is nóg lichter geworden lijkt wel. Wilde in eerste instantie morgen pas testen, maar de paniek schoot erin dus vanmiddag nog een testje gedaan. Gelukkig wel weer íets te zien, maar ik zit mezelf helemaal gek te maken door van de een naar de andere test te staren. Ik zie geen verschil meer. Kunnen jullie meekijken. Is die van vandaag donkerder? Ja heh? Of zien jullie geen verschil?... Wat denken jullie? Zwanger of een schaduwstreepje? Test van gisteren Bekijk bijlage 218822 Van vandaag.. Bekijk bijlage 218828
@Kit, hij is donkerder!!! Wauwie!! Maar.....ik ga je nog niet feliciteren! Ik heb dit ook al 3 maanden gehad en werd alle keren ongesteld! Dus, nog even afwachten! Spannend!! Ik duim weer verder!
weet je zeker dat je pas 8 dagen gekeden je eidprong had?? Lijkt wel alsof hij irys eerder was want ik vind je testen te duidelijk voor net 7-8 dagen na ei Wel gefeliciteerd natuurlijk!!
Echt, vind je ) Kijk maar naar mijn tempkaartje. Misschien 1 dag eerder. Meer kan ik er niet van maken... Dit is al een korte cyclus voor mij. Normaal zit ik op de 31 dagen gemiddeld... @Liefkleintje Ik probeer rustig te blijven.. Dinsdag mijn NOD. Dan zal ik wat meer gerust zijn! Maar dus toch donkerder de test!!!! Pffffeeeew