Of op 12 mijn ei en daarna meteen een innestelingsdip? Lijkt me sterk... Nja, ik wacht gewoon nog even af. Ook al wil ik niet meer wachten!!! Ik vind het zo spannend...
kit, ik vind dit toch al een mooi streepje en dat voor 8 dpo. Hopelijk heb je snel een dikke knaller!!
Hey! Wilde altijd zo graag hier mijn test kunnen laten zien ooit, dus bij deze! Bekijk bijlage 218857 Vandaag getest, 12DPO Hoop alleen dat die gaten in het midden van de strepen hem niet ongeldig maken...
@pompeloesje Thanx dat stelt me een beetje gerust! @Lara Ja vond het zelf ook nogal een knaller Kan het nog niet echt bevatten hoor. Mijn gedachten springen ongeveer om de 30 seconden van een dikke vette glimlach, naar 'ow help, huis in orde, tuin moet nog in orde, werk, ouders vertellen, help help help' Hihi had niet verwacht dat na 10 maanden proberen, ik nog in de stress zou schieten nu het daadwerkelijk zo lijkt te zijn.
Ik wilde hem al posten in ons topic, maar je hebt hem hier al gezien Morgen met ochtendplasje. Heb alleen geen KV test meer, alleen een CB.. We gaan het zien morgen
Kittttt die vandaag is echt donkerder.......moet je ze even in paint bijsnijden en dan bijelkaar zetten onderelkaar zie je beter het verschil.....oh zou cool zijn. Een kennis die testte met k2V5 in de avond beter dan in de ochtend
Ik heb 3 tests waarbij de rechterkant van het streepje donkerder is dan de linkerkant Ik hoop dat 2 jaar oude tests ook nog 'geldig' zijn want deze waren nog over van de vorige zwangerschap....
Ik zie ook wel wat verschil, maar de ene foto is ook donkerder dan de ander.. Morgenochtend zal het hopelijk wat duidelijker zijn. Deze zijn beide niet met ochtendurine gedaan..
hier mijn testrijtje ovulatie testen.. snap er niks van... vanavond flinke steken in de buik en liezen.. dus ga ervanuit dat dat mn eisprong was.. maar blijf mijn testen apart vinden.. bovenste 2 zijn van cyclus dag 23 daaronder 2 van dag 24, onderste al net zo donker als de controle streep. daaronder 2 van dag 25, onderste ook in mijn ogen positief.. daaronder 2 van vandaag dag 26, ook onderste weer positief.. of ben ik nu gek geworden? op de foto lijken ze niet zo donker als in t echt moet ik zeggen, maar ja dat is altijd met fotos van testen haha