Ik had hier gisteren een CB plus test geplaatst met daarop een heel vaag horizontaal lijntje.. Vanmiddag een KV2v5 gedaan. Ik had (stom) een uurtje daarvoor nog geplast en gedronken. Ook op deze test is een zeer licht tweede streepje te zien binnen de afleestijd! Toch krijg ik het niet goed op de foto maar plaats m toch even.. Het maakt me zo onzeker! CB van gisteren er ook nog even bij gezet..
Echt??? Zou het?? Durf het gewoon niet te geloven!!! Bij mijn vorige twee zwangerschappen twijfelde ik nergens over, voelde me voor NOD al mega zwanger.. Nu twijfel ik aan alles!
mel05: ik zie toch echt twee streepjes op mijn scherm misschien over twee dagen nog eens (als je het geduld kan opbrengen )
Mel, morgen met ochtendurine meid! Dan moettie beter zichtbaar zijn dan deze. Al zie ik ze beide hoor!
Hoi Meiden, Hoop mooie positieve testjes voor bij zien komen...gefeliciteerd! Ik zit vandaag op 13 dagen na terugplaatsing, mag vrijdag officieel testen en het ziekenhuis bellen. Vandaag zag mn test er zo uit...