Dank je wel! Hier begint het idee dat het raak is langzaam te landen. Kan me voorstellen dat je hyper bent van zo'n test. Onze officiële testdatum was 16 dagen na de punctie (dat was 25-1) Er staat een fototje in mijn fotoalbum van dat testje. Die test van mij kwam toen niet in de buurt van jouw test! Wat een knaller zeg! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html Dit is het topic. Fijne is dat al die mama's uit de MMM komen en veel dingen herkennen. Ik heb er al veel aangehad de afgelopen week.
dat zelfde heb ik ook. komt omdat je baarmoeder oprekt en extra slijmverlies is ook normaal (komt door hormoonveranderingen) gefeli in iedergeval
Iloon, gefeliciteerd! Wat een prachtig mooie knaller van een streep! Mel, ik zie m duidelijk. Volgens mij is ie positief : D
En goedemorgen op dit belachelijke tijdstip, kan niet meer slapen . Heb vanmorgen weer 2 testen gedaan, nu dus 2 dagen voor nod. 1 KV maar die pakte ie niet lekker, toch gaf ie een streepje (controle streep is niet goed) en 1 CB met het plusje/streepje en jaaaa... PLUS! Ik begin 't te geloven!!! (waarom ie die foto's nou zo doet is me een raadsel maar ok, prima te zien dacht ik zo)
TLN, nou jij kan gaan genieten hoor!!! Weet niet meer zeker of ik je al gefeliciteerd had dus bij deze: Van harte gefeliciteerd!!
Tam wordt moeder!! Whoohoo!! Mopje, nog een keer hier gefeliciteerd. <3 Ik kan nu al een boek laten drukken van onze whatsapp conversatie net.
Yasmin, Mel & Flowerpower; bedankt meiden!!! Het begint te landen haha, ik geloof 't, nu nog beseffen . Elize; hahaha als iemand van een instantie die conversaties leest worden we al voor we bevallen uit de ouderlijke macht ontzet .
Zo knal, je zou zeggen dat het er meer zijn! Het is je echt van harte gegund! Heb jij per ivf maar 1tp gehad? Geen cryo's?
Het gaat wel, druk met mijn werk en probeer mijn gedachten ergens anders op te zetten..alleen lukt dat niet zo goed Niet meer getest, zal eind van de week ergens gaan testen. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap