Jeetje, 4 !! jaar! Lijkt me heel lastig om dan hoop te houden.. Hoop voor je dat je een onbezorgde zwangerschap zal hebben, dit heb je wel verdiend!
TLN.. Duidelijk hoor, zeker die plus test. Ben vaak aan het twijfelen over die testen maar bij jou heb ik geen enkele twijfel Gefeliciteerdd! Mel.. Kan hoor, dat je later op de dag beter test. Of je HCG is nog erg aan het schommelen, of de urine was minder geconcentreerd. Hopelijk blijft alles goed gaan
Dank je wel, ik hoop t ook. Ik duim voor je, mijn kv test was in de middag ook beter al in de ochtend, de cb heb ik s'ochtends gedaan.
Dank jullie wel meiden!!! Jane1981: WOW, 4 jaar? Pfff wat heb ik respect voor jou, ik zit bijna aan de 2 jaar en dat vond ik al slopend. Ik duim heeeeeeel hard voor je, als we dat allemaal doen dan zou dat toch moeten helpen . Succes meis!
Las hier trouwens gister iets over een clubje/topic van oktober mama's... Ik kan 't niet vinden , ik ben ook zo'n held met forums haha. Iemand een linkje voor me??
Tln, dank je wel, ik hoop en ja bid zelfs terwijl ik niet gelovig ben. Jij ook gefeliciteerd en ook voor jóu hoop ik op een plakbeeb. Link kan ik niet sturen zit via mobiel, even kijken bij zwangerclubs.
Hoi dames, Kunnen jullie mij helpen? We zijn 1 jaar bezig voor ons eerste kindje en hebben net een IUI poging achter de rug. Ik ben vandaag als het goed is 10 DPO (IUI afgelopen week maandag). Mijn NOD is dus dit weekend, zaterdag of zondag (luteale fase schomelt een beetje tussen 13 en 14 dagen). Omdat de spanning bijna ondraagbaar inmiddels is, heb ik vanochtend een test gedaan... Kunnen jullie iets zien?
Ik zie een streepje, maar heb zelf ook IUI gedaan en t/m 13 DPO zag je zelfs nog een streepje Hopelijk is het bij jou wel gewoon raak
Ik heb een IUI zonder hormonen gedaan, dus dat zou in principe geen vals positief kunnen geven, toch? En gister en eergister (ja, ik ben ERG ongeduldig... na 1 jaar proberen en MMM) was het nog spierwit... Ik denk ook dat ik een streepje zie, maar het is nog zo ontzettend licht dat ben bang dat het misschien "wishful thinking" is... En sowieso is het natuurlijk nog zo ontzettend pril... Maar ben al heel blij dat iemand anders hem ook ziet!
Kishka ik zie ook heel licht een 2e streepje. Was de IUI in eigen cyclus? Edit, oh ik zie het al, zonder hormonen dus. Nou wordt het echt spannend hoor!
Ja, het was in mijn eigen cyclus, gewoon met ovulatietesten en echo voor de zekerheid... had afgelopen maandag om 11 uur 19 mm follikel, en dezelfde middag was de IUI uitgevoerd.
Morgen denk ik? Vind dit namelijk megaspannend na heel wat spierwitte testen gezien te hebben en elke maand telkens weer een teleurstelling... Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Sorry Pindakoek... Ik weet hoe enorm zwaar het is. Om me heen lijkt haast iedereen zwanger te worden of bevallen! 3 collega's lopen met dikke buiken rond, nog eentje is met zwangerschapverlof... Ik heb regelmatig ook het gevoel dat ik het niet meer trek, en je bent al nog veel langer bezig... Ik durf nu ook niet te geloven dat het misschien toch gelukt is, wat zou dat een wonder zijn!!! Ik zal ontzettend duimen dat het voor ons allebei goed zal komen!
@Kisha: je hoeft geen sorry te zeggen meis, ben blij voor je als je zwanger bent!! ja om mij heen wordt ook iedereen zwanger. Een collega van mij is pas papa geworden en ben niet op kraamvisite geweest, gelukkig begreep hij het wel! Waarschijnlijk pas in maart IUI. We moeten nu opnieuw weer onderzoeken doen en daarna worden we in een teamvergadering besproken (AMC). Ook zou ik PCOS hebben, terwijl ik wel een eisprong heb iedere maand en ongesteld word Ben wel bezig met afvallen (93 kg en 1,73 lang) ben nu al 2 kg kwijt in een week tijd. @Xylina: TTC= Trying to conceive
Kishka: ik zie ook een 2e streepje! Spannend hoor. Ik duim voor je dat je snel een knaltest zult hebben.
Bij ons ligt het probleem "gelukkig" alleen bij mijn mannetje, voor zover we weten. Zijn zaad is niet goed (te weinig zaadcellen, te traag). Waarschijnlijk is een van zijn zaadballen te laat ingedaald en dus misschien helemaal niet werkt, maar de ouders hebben daar niet op gelet... Maar wie zal het nu zeggen en wat maakt het uiteindelijk uit wat voor reden het is. PCOS met elke maand eisprong is wel erg vreemd! Heb nog nooit zoiets gehoord... maar maart is er al bijna, nog 4 weekjes maar, dus nog een beetje volhouden... We moesten echt zeuren bij het ziekenhuis (Antonius in Nijmegen) om aan het IUI traject te mogen beginnen, want ze wilden dat we nog tot mei zelf bleven proberen... Terwijl ik al 32 ben en dus niet de jongste meer, nooit zwanger ben geweest en we sinds november vorig jaar al bezig zijn! We werden uiteindelijk ook in een teamvergadering besproken en toen besloten ze om in januari te beginnen. Zucht... wat kost het ontzettend veel tijd allemaal als het niet vanzelf gaat...