Is goed meiden, ik ben zwanger ja in ronde 2, en ik kijk mee op dit forum omdat ik het alle meiden gun van de hele wereld en snel ook! Uit intresse om mee te gluren naar hun testjes en mee te hopen. Helaas word mijn commentaar hier niet getolereerd, daar moet je ervaren voor zijn. Ik zal mij dan ook van dit forum afzijdiger gaan houden. Geloof dat jullie mijn reacties niet eens goed gelezen hebben...
Is dit nou een test-kijk-topic? Of gaan we nog 10 pagina's doorneuzelen? Laat gaan en kom met testen! zucht...
hallo, ik zeg toch ook niet dat je geen rekening met iemand zijn gevoel moet houden !! & wij bedoelen het allemaal niet verkeerd !! sorry hoor vind het nu een beetje doordraaien... nouja succes iedereen hier, vind het wel weer leuk geweest... pff wordt net gedaan als of je het iemand niet gunt om zwanger te worden...
Ik begrijp alle reacties wel! Een reactie hoeft toch niet persé positief te zijn om te mogen reageren? Iemand vraagt om mee te kijken en dan kun je ook negatieve reacties krijgen. Ik weet dondersgoed hoe Pinda zich moet voelen (kijk maar in mijn onderschrift hoe lang ik al bezig ben) maar ik heb voor zover ik dat mag zeggen zonder ruzie te krijgen, iets meer realiteitszin. Ik heb ook bijna elke maand vage streepjes (je hebt pas mijn testjes van de laatste 2 maanden nog in dat topic over de betrouwbaarheid van KV-testen gezien Cindy, weet je nog?), maar ik léér van het verleden. Ik heb het gevoel dat Pinda elke maand tegen dezelfde muur oploopt, en ik kan me goed voorstellen dat er dames zijn die haar hiervoor willen behoeden. Dat is toch alleen maar aardig bedoeld? EDIT: ik was hier lang aan bezig (telefoon tussendoor) en zag dus niet dat jullie er alweer klaar mee waren )
dat is het niet , voor de 3 x schrijf ik je kan schrijven dat een test wel of niet positief is maar is het dan echt nodig om er gelijk bij te halen dat iemand niet ongesteld word door spanning ( sorry gaan mijn haren van overeind staan) en hup kom op naar de volgende ronde ( uit pinda haar hantekening haal ik dat ze nu in ronde 23 zit dus tja zet je er over heen en ga verder ) hoe kan je dat zeggen misschien als iemand bij ronde 5 is maar bij ronde 24 lijkt mij dat niet meer hellemaal gepast. laten we hier dingen met de mantel der liefde bedeken en wel eerlijk zijn maar wel met de juiste woord keuze
ja maar misschien lukt haar dat wel niet. En als het nu zo is elke maand, so be it...ja toch? Dat is dan haar probleem.
Ieder voor zich, eigen keuze natuurlijk, maar misschien moet ze eens niet iedere maand testen. Elke maand test ze voor NOD elke maand is er weer ergens wel een vaag streepje te zien die de ene wel ziet en de andere niet. Elke maand hopen we voor haar dat ze 2 dagen later een duidelijke test heeft. Elke maand gooit ze geld weg aan negatieve testen wilt ze duidelijkheid etc. De enige duidelijkheid die er nu is, is dat die testen bij haar gewoon weg geen nut heeft. Zo te zien loopt ze in het ziekenhuis, daar moet ze juist gebruik van maken. Assistente bellen zeggen dat ze bij hen loopt en overtijd is etc. Of met haar fert.arts afspraken maken dat ze bij 1 of 2 dagen overtijd mag bellen voor bloed onderzoek. Misschien geeft dat wel rust, direct duidelijkheid, geen getuur meer, geen mensen die wel streepjes zien en andere die ze niet zien. Ik hoop echt van harte dat het niet nodig is en dat ze misschien nu toch nog 3 dagen voor NOD zit omdat haar eitje later is gekomen en dat ze straks wel een duidelijke test heeft ( of liever bloedtest ).
missymaaike, ben t deels met je eens, maar als je naar mijn onderschrift kijkt is ze zeker niet de enigste.. ik weet als geen ander hoe het is en hoe het voelt, dus ik weet ook als geen ander dat als je soms even wat rust neemt, je echt lekkerder in je vel gaat zitten. En dat is niet lullig bedoeld, maar ik weet hoeveel pijn het doet, ik weet hoe het is als je in je hart al moeder bent, ik weet hoe die vreselijke december maand voelt.. dus als ik dan zeg dat ze t misschien even rustig aan moet doen, is dat niet lullig bedoeld, maar is dat omdat ik wil dat ze even geen pijn voelt, even niet die sleur van het zwanger worden wat niet wilt lukken, even niet keer op keer die teleurstelling. echt niet lullig bedoeld.. alleen zorgen...
ach meiden laat het voor wat het is....... Pindakoek wilt alleen graag onze mening over de testen, soms zijn de adviezen goed bedoeld,snap ik.....maar dit is het topic er niet voor.. Laat iedereen in zijn waarde.......
meiden!! Kom op.. De een kan heel goed realistisch zijn en test niet eens voor nod en de ander die kan zich niet inhouden en denkt bij het eerste steekje al dat ze zwanger is. Iedereen is anders. En ik kan me heel goed indenken dat Pinda nu ze al zolang bezig is er wat meer minder realistisch mee bezig KAN zijn. Ook daar moeten we rekening mee houden.
zorgen zijn goed bij ons is het ook niet van een leie dakje gegaan .... maar juist op zo,n forum zijn we er om elkaar te steunen toch of je nou zwanger word of niet en als zei gerust gesteld word door die testen hier te zetten is het goed en moed ze het doen en wij kunnen daar op reageren ook al is hij negatief of positief maar wel met liefde gevoel en respect
Pinda, ik zie ook niets op je testen tot nu toe positief is dat je nog niet ongi bent, dus het kan nog steeds.. ik hoop het voor je meis Verder denk ik dat de meiden het hier alleen maar goed bedoelen, ik heb meegelezen en lees eigenlijk geen negatieve reacties, alleen goed bedoelde reacties voor Pinda
tuurlijk! daar is dit topic ook voor voor tuurtestjes! dus dat heeft ze ook wel helemaal goed! en iedereen moet ook wel voor zich weten of ze vroeg of laat testen enz enz. maar ja dan kan het zijn dat je soms goed bedoelde adviezen krijgt. en het is en blijft typen en niet persoonlijk praten, dus dan worden dingen soms anders opgevat!
Voortaan van mij alleen nog (als ik nog zin heb om te kijken) een positief of negatief antwoord, geen ideeen, geen meningen, geen moed meer inpraten.
Tjonge wat een discussie!! Bedankt voor degene die het hebben opgenomen voor mij erg lief *hug*. En tjah over teleurstellingen..ik leef al 2 jaar met een kinderwens en of ik nou minder of meer test, een teleurstelling is het toch wel als ik ongi word. Maar weetje ik zal geen testen meer plaatsen, alleen als ze knalpositief zijn! Hou alleen wel rekening met het gevoel van een ander: laat het rusten en ga door naar de vlg ronde vind ik een beetje vaag en word ik zelfs een beetje boos om!!