Bedankt voor de felicitaties! De misselijkheid begint al aardig op te komen... Mel, wat vervelend voor je! Misschien is het toch fout gegaan. Want maar 5 op de 1000 testen zijn vals positief. En als jij van verschillende merken positieve testen hebt, lijkt me de kans klein dat ze allemaal vals zijn. Misschien toch goed om even je vk te bellen voor een echo. Er zijn zat gevallen bekend waarbij zwangeren bloedverlies hebben, maar het toch gewoon goed zit. Heb je ook kramp?
@mel ook ik heb dit gehad wat jouw is overkomen alleen kon ik wel zeggen dat ik zwanger was want had iui gehad en moest 2weken later ongi worden zoniet een test en ook mijn kvk2v5 waren positief en ook een cbplus test en toen ik een goede week later me cb met indicator deed gaf ie ook aan niet zwanger en toen heb ik idd een vmk gehad dus denk eigenlijk ook dat je wel zwanger bent geweest alleen is het ook gelijk weer afgestoten en zijn je testen posi geweest van de afbouw van je hcg wat bij mij wel zo was in iedergeval sterkte hiermee en hoop dat je gauw weer zwanger mag worden liefs benji
Ik heb net weer een test gedaan, hij is even licht als dinsdag en gister. Dat lijkt me niet zo'n goed teken he? bloeden is wel gestopt.
Mel en Brix, wat erg voor jullie! Loving, van harte gefeliciteerd! Ik heb vanochtend weer een test gedaan... wat vinden jullie?
hm ik zie hier in het echt toch duidelijk 2 strepen op de bovenste (de onderste ook, maar die is vervaagd na het opdrogen..) maar de digi zei: niet zwanger en heb bruine afscheiding was ik te vroeg met de digi? of is 't foute boel
Beckje, op de bovenste zie ik ook duidelijk een streepje! Op welke dag zit je nu? Misschien te vroeg getest?
Neemt de huisarts altijd een test af als je dat vraagt? En zijn de digi tests van cb nu betrouwbaarder dan bijvoorbeeld de tests van KV?
kv heb ik altijd begrepen dat die het gevoeligste zijn... daarnaast moet ik wel zelf betalen voor een test bij de huisarts... denk dat ik gewoon beter volgende week zelf nog een keer kan testen in de hoop op een knaller
Geen idee, maar ik zou denken dat als je positieve zwangerschaptest in je handen hebt, moet die toch worden bevestigd door een bloedtest? Of plannen ze gewoon meteen een echo? En ik heb altijd gehoord dat een streepje is een streepje, hoe licht het ook is... Zelfs in het ziekenhuis, toen ik de ovulatietesten kreeg voor mijn IUI, zei de arts tegen ons dat als je op een zwangerschap maar iets ziet, dan ben je zwanger, maar de ovulatietesten zijn anders, daar moeten twee streepjes echt gelijk zijn.
dat klopt die heb ik deze ronde ook gebruikt. had toen een giga knaller ovutest dan maar gezien mijn bruine afscheiding... ben ik bang dat het weer misgaat... kan om 2 uur weer bellen... dus we wachten het af wat ze zeggen. ga gewoon zeggen dat ik een ander merk heb geprobeerd en dat die wel positief was en hoe nu verder...
Dames ik zit een beetje in de stress, ma de eerste test in de middag gedaan, di de 2e in de ochtend di afspraak gehad huisarts daar negatieve test rond 12. In de middag bloed geprikt. Wo cb digitale met indicator gedaan resultaat was zwanger 1-2. Vandaag hcg uitslag bloed onderzoek, hcg 20. Huisarts zegt kan een mk zijn geweest aan de hand van het bloed. Echter geen pijn gehad of bloedverlies. Advies huisarts door blijven testen en als t volgende week nog positief is afspraak maken verloskundige. Ik natuurlijk direct op pad voor testen, 1 van etos gedaan en 1 van kv, wat denken jullie, mag ik hoop houden, word de test duidelijker? Etos verscheen de lijn bijna eerder als de controle.
Ziet er goed uit hoor Jane.. Beckje, ik vind die van jou wel heel licht, ik hoop dat het goed zit en je donkerder gaat testen. Maar als ik heel eerlijk ben, ziet het er niet zo goed uit met het bruinverlies , digi die zegt niet zwanger, en je test die niet donkerder wordt, Maar ik hoop dat ik er naast zit en je gewoon hartstikke zwanger bent.....
Voor zover ik het kan beoordelen worden ze wel duidelijker. Ik zal voor je duimen dat het toch allemaal goed zit.
Jane, jouw testen lijken me heel duidelijk hoor! Op welke dag zit je nu? Misschien is je bloed gewoon in heel vroeg stadium geprikt, als zelfs de huisartstest die dag nog negatief was?