Meid, je hebt dinsdag bloed geprikt en woensdag de CB gedaan. Die reageert van 25 ofzo geloof ik. Dus dat is dan al meer dan de dag ervoor. En de testen die je nu laat zien zijn duidelijk positief en duidelijker dan de eersten. Ik zou die huisarts lekker laten lullen, je bent harstikke zwanger!
jane, bij mijn 1ste miskraam werden de testen ook nog een week lang duidelijker. Het kan dus beide kanten op...
Ik zie bij jullie allemaal mooie 2e streepjes hoor Heb geen IUI gehad..pas begin/midden maart waarschijnlijk momenteel last van zere boobies en een steken onderin mn buik maar kan zoveel zijn he Wat een weer he meiden, sneeuwt het bij jullie ook zo hard..
@Lara: Geen idee wanneer mn eisprong precies is geweest, probeer nu minder ermee bezig te zijn..laatste periode is 5 januari geweest..
goed zo Pindakoek, geeft misschien wat rust in je hoofd. Maar ik blijf voor je duimen hoor, ik vindt dat jij nu wel eens aan de beurt bent.
Dank je wel! Hopelijk zijn jullie ook weer snel aan de beurt, vreselijk als je een kind verliest ! veel sterkte!
Dank je Pindakoek, wij moeten nog wel een aantal maanden wachten en dan is het nog de vraag of we groen licht krijgen. We hopen het echt heel erg.......
Lieve, lieve meiden, Velen van jullie hadden gelijk ( zie mijn topic --- vage zwangerschapstest en nu van 2 dagen geleden) .. IK HAD EEN KRUIDVAT TEST, EEN HEEL VAAG STREEPJE!!! Hier het resultaat.... Dus ik wil tegen jullie zeggen.. een vage zwangerschapstest, 2 dagen voor je NOD, kan wel degelijk een POSITIEVE zijn.. Keep the faith!!! xjessss
beckje ik vind ze niet super duidelijk hoor... en vooral niet voor nua l een digi als ik eerlijk ben.. hoop voor je dat het wel raak is ! kishka zie m goed! welke dag zit je ?