sorry meid, maar ik zie hem echt niet hopelijk heb je snel een positieve in handen. ik zie de testen nu alleen als positief als ik zonder turen een duidelijke roze streep zie. anders maak je jezelf alleen maar gek met iets wat er misschien niet eens is
Pff pinda je blijft testen.. Als je al niks ziet op een test kun je beter even 2 dagen afwachten.. Zowieso.. Britt ziet er goed uit!
Flowerpower50, bengeltje 86, kishka en lydia1986: Bedankt voor het meekijken. Ga er nou ook een beetje in geloven. Renske19: Fijn om te weten dat deze testen wat minder gevoelig zijn. Ga morgen ochtend een kruidvat 2 v 5 doen. Hopelijk dan een knaltest. Chybou: Heb even gekeken naar je foto's. Zien er inderdaad hetzelfde als mijn test uit. Geeft hoop. Iedereen die al een positieve test in handen heeft gefeliciteerd en voor alle andere duim ik voor gauw een knaltest! Liefs, Britt
@Britt: Zeker hoop hebben! Je zou het sensitestje van vandaag moeten zien! Teststreepje is donkerder dan het controlestreepje. Kreeg dat nu, 5w4d, pas voor elkaar!
sorry pinda ik zie hem ook niet en gun het jullie echt...maak jezelf niet te gek ook al weet ik dat dat heel moeilijk is...je wilt zooo graag...
Hoi meiden, Vanochtend wakker geworden met menstruatie-achtige krampen en was zo bang dat het misschien helemaal mis gaat. Dus weer een test gedaan en daarna een ClearBlue digitale test die ik van plan was om na het weekend te doen, als ik niet ongesteld word... Maar ik kon het geduld ineens niet meer opbrengen... Ziet er vooralsnog positief uit, toch? Ohhhh als het maar goed blijft gaan,,, we willen zo dolgraag een kindje! Ik moet het echt loslaten, anders word ik gek! Maar heb nog steeds buikpijn, hopelijk hoeft het niks te betekenen...
Die krijg je vast nog wel meid! Vooralsnog ziet het er goed uit bij je! ik had ook onwijs last van menstruatiekrampen, gelukkig is dat nu over! Komt vast helemaal goed bij je! Gefeliciteerd!
Iloon: mooie testen hoor! Maar ben je niet al 5 weken zwanger dan? Als de CB zegt 3+ is de bevruchting toch langer dan 5 weken geleden? Bij mij zei de CB toen ik 4+3 was 2-3. Ik weet het ook niet hoor, maar dat stond in de bijsluiter