He dames, Nog bedankt voor het meekijken gisteren. Ik heb vandaag nog eens getest en deze is al een stuk duidelijker. Jippie (foto boven is van gisteren, foto onder van vandaag)
Ja, ik heb gewoon veel HCG denk ik... Ik ben zwanger via IVF dus ik ben echt 4+4! Of het zijn er 2, aangezien er 2 zijn teruggeplaatst hahaha
Pindakoek.. Ik zie niks sorry. Kishka.. Ziet er heel goed uit hoor Gefeliciteerd! Iloon.. Super duidelijk DS85.. Mooie streepjes hoor op je test Een voorzichtige felicitatie
Willen jullie even de test bekijken op mijn profiel. Ik heb vanochtend om 9 uur (op mn NOD) een test gedaan. In 1e instantie negatief maar nu haal ik hem net weer tevoorschijn en is er een licht 2e streepje zichtbaar. Ik weet dat je bij de kruidvat 2 voor 5 testen niet meer mag kijken na 5 minuten maar ik had dit bij de andere testen eerder deze week dus echt niet. Ik zal em even op mn profiel zetten. Willen jullie even oordelen of dit kan, of dat dit echt een indrooglijn is. Of iemand die dit ook heeft gehad?
Ik zie zeker een lijn... Ik moet zeggen, ik heb al heel wat Kruidvat testen versleten en heb nog nooit een indrooglijntje gehad. De enige keer dat ik dacht dat ik een indrooglijn zag, zag ik de volgende dag, toen ik weer een test deed, een superlicht, maar toch een streepje... Ik zou dus morgen de test herhalen en ik duim voor je dat je dan wel een echt lijntje ziet!
Ik heb dus alle 4 de testen die ik al vanaf woensdag heb gedaan, nog geen enkel indrooglijntje gehad. Staat overal alleen maar een controlestreep op. Heb nog maar 1 test in huis. Weet niet of het nu verstandig is om die morgen te gebruiken, kan denk beter wachten tot maandag.
@sweetdream: het lijkt mij ook een indrooglijntje... En die heb ik helaas zelf ook al meerdere malen gehad met kruidvat 2v5... Hoop dat je over 2 dagen duidelijkheid hebt