Dus, ik deed de test. Urine wat over de strip aan het lopen en binnen een minuut zag je een lijntje dat evendik was als de controlestreep. Na 2 a 3 minuten als de test helemaal doorgetrokken was, zag je nog een pennenstreep. Test terug natter gemaakt (was nog niet volledig droog denk ik) met water en dan laten drogen en nu zie je een mooie blauwe lijn. Beetje geduld en morgen weer proberen, geduld is niet mijn sterkste kant
haha ik snap je......ja toch had je dus een pennestreep en dat is dan zou *** he! Maar meid morgen de kruidvat doen dan weet je meer.... Maar je zou ook vandaag nog kunnen testen
Hoi ho Mij viel op toen ik CB plus deed dat hij idd blauw kleurde en daarna ging het weer weg en werd het soms een pennenstreepje, was toen echt niet zwanger.. Toen ik wel zwanger was kwam er ook een duidelijke streep te staan veel duidelijker dan de C streep. groetjes
Dat beloofd wat voor mij Mijn test 4 dgn voor nod ziet eruit als jouw test 4 dgn voor nod hihi.. spannend!
dames, zouden jullie even willen kijken. ik ging ff een testje doen om echt uit te sluiten of ik niet zwanger ben om door te gaan naar volgende ronde maar ik schrok me een hoedje want binnen de tijd stond er een heel licht streepje. op de foto wel slecht te zien in het echt iets duidelijker. ik heb vanmiddag getest met 2 uur plas ophouden en zou niet weten wanneer mijn ei is geweest
hij is jammer genoeg slecht te zien op de foto maar als ik me beeldscherm kantel zie ik hem wel morgenochtend maar ff met ochtend urine testen
Ik dacht op de eerste foto wel wat te zien, maar bij deze niet Misschien nog een paar dagen wachten en nog een keer testen?
baby ik denk dat heeeeeeeeeeeeeeel in de verte een grijs? streepje meen te bespeuren. dus als ik jou was over 2 dagen nog eens testen!