Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) zwangerschaps/ovulatie testen :D deel 13!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik zie het streepje ook! Hopelijk snel een knaller! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wat jammer voor pindakoek :(

Ik hoop over 10 dagen ook een mooie foto te kunnen plaatsen hier :D

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik vind m ook aardig positief

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Poppenkop ik zie hem meteen!

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooie foto's allemaal dames... maar k ben best benieuwd na waarom jullie zo vroeg hebben getest? was er een reden om te denken aan een zws of doen jullie het bijna iedere maand wel hahaha... ik heb het zelf nog nooit gedaan eigenlijk integendeel na 2 jaar bezig met klussen te zijn geweest had ik bij mijn dochter pas na 8 dagen overtijd getest.. en bij mijn mk's op nod's of 1 dag na nod...

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pop, ik zie m ook hoor!
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd, en op naar die knaller!

7. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @poppekop: ik zie de lijntjes ook duidelijk. Gefeliciteerd!

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bedankt meiden!
    Jemig, nauwelijks te bevatten dit.....
    Ik was alleen al helemaal in de gloria omdat ik eindelijk een goede eisprong had na 5 rondes clomid.
    Idd, op naar de knaller!

9. Ik zie hem pop! Voorzichtig gefeliciteerd

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zie hem ook gefeliciteerd

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Jeejj!!! Wat een prachtige testen zijn er weer voorbij gekomen!!
    Aan alle posi-testers: GEFELICITEERD!!! :D

Klim maar lekker op die roze wolk!

12. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    #3572 xylina, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012

:$:D
    en alle andere natuurlijk ook Gefeliciteerd!!!

13. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3573 Sunshine1988, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Ik deed vanmorgen een kruidvattest en hij is weer heel vaag. Hebben die testen (2 voor 5 euro) indrooglijntjes? Ik zie een vaag lichtgekleurd lijntje maar echt wel heel vaag. De andere uit het doosje deed ik gisterenmiddag en die was gewoon wit. Vandaag was met ochtendurine.

Nuja, het zou een zwangerschap door de pil heen zijn maar dat is niet de eerste keer.... Ik kan dit weekend misschien nog bloedverlies hebben en anders doe ik maandag weer een test. Dan zou hij toch mooi positief moeten zijn als ik al zwanger ben natuurlijk?? Heb een pilstrip van 28 dagen en moet er nog 2 nemen (niet werkzame tabletten)

Zal eens een foto proberen maken maar misschien is hij te vaag.

Bekijk bijlage 222633
    Bekijk bijlage 222634

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik zie geen 2e streepje meid

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ all: vraagje, met welk programmaatje zetten jullie foto's in negatief? En hoe zorgen jullie ervoor dat er meteen een foto int topic staat ipv een link?

16. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op foto is het inderdaad niet zo duidelijk.

17. goeiemorgen!
    sunshine ik lijk wel wat te zien maar zulke lijntjes heb ik helaas vaker gehad.. kan dus beide kanten op!

ik heb gister eens even de bijsluiter van die digitale met indicator goed gelezen, en daar stond in dat deze test hooguit 3 min nadenkt. Daarom bleef hij bij mij negatief.. want mijn lijntje verschijnt als schim als de urine doorloopt.. en dan duurt t zon 3 min voor hij echt op komt.. en dan na 4 min is hij zoals ik hem hier post.. dus mijn hcg loopt gewoon wat langzamer op denk ik.. dus voorlopig nog maar geen digitale.. van de week maar een keer proberen

18. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ Chantal: in het negatief zetten kan volgens mij in ieder teken programma. Bijv. Paint die standaard op een windows pc zit. Maar ik heb het zelf nooit gedaan. Misschien heeft iemand anders betere uitleg?
    Foto direct in je reactie is de enige manier hoe ik het kan, dus ik weet niet wat je anders moet doen :)
    Ik gebruik iig het paperclipje om een bijlage toe te voegen. Nadat ik de foto heb geupload in het pop up scherm, klik ik nog een keer op die paperclip en krijg ik de optie om de foto toe te voegen.

@ sunshine: ik zie het lijntje heel vaag. Succes, hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijkere test in handen :)

19. linde90

linde90 Niet meer actief

ik heb gister eens even de bijsluiter van die digitale met indicator goed gelezen, en daar stond in dat deze test hooguit 3 min nadenkt. Daarom bleef hij bij mij negatief.. want mijn lijntje verschijnt als schim als de urine doorloopt.. en dan duurt t zon 3 min voor hij echt op komt.. en dan na 4 min is hij zoals ik hem hier post.. dus mijn hcg loopt gewoon wat langzamer op denk ik.. dus voorlopig nog maar geen digitale.. van de week maar een keer proberen[/QUOTE]

zou het echt zo werken? Vond je streepje best al duidelijk...
    Heb je vandaag geen kv2v5 gedaan?

20. ja zo staat het in de bijsluiter.. en dat de test 25hcg nodig heeft en volgens mij de kruidvat 20 toch? mn streepje is behoorlijk donker alleen komt niet a la minuut zo donker opzetten.. dus denk dat het daarom was. straks maar even nieuwe testjes kopen.. en misschien maar een paar dagen niet testen. want maak mezelf anders idd gek haha..

Deel Deze Pagina