Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) zwangerschaps/ovulatie testen :D deel 13!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sunshine ik zie wel iets maar ik heb ook zon streepje gehad ( en geen eisprong dus niet zwanger)

2. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Vandaag al veel duidelijker! :D

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunshine ik heb ook zo test gehad. Was (achteraf) 4a 5 dagen voor me nod en had ook echt zo streep. De mijne was zelfs nog slechter zichtbaar omdat je het niet op de foto kon zien. En zie me banner nu maar :) 5 dagen erna deed ik nog een test en die knalde gelijk.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi marieke die cb zal nu echt wel zwanger zeggen hoor :D!!!

5. one denk het niet hoor, aangezien mijn streepje dus vrij langzaam wel binnen 5 min maar niet voor die 2 min op komt zetten. en de digi denkt dus maar 3 min na. dus ga dat risico niet meer wagen. dus denk dat ik gewoon een weekje wacht met die digi.. dan staat er hopelijk ook meteen 3+

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Toen ik 4+3 zwanger was, had ik een duidelijke kv test en een cb digital met indicator die 2-3 zei (zie album) deze testen reageren toch op hetzelfde aantal hcg, dacht 20 of 25. Volgens mij dacht mijn CB wel 5 minuten na? Eerst een zandloper, toen kwam er zwanger te staan en een paar minuten daarna 2-3.
    Maar ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, zal misschien per persoon verschillen dan.

Tannja: mooi rijtje meid! :D

7. nou dan hopen we maar dat het bij mij ook zo is als ik 4 wk 3 dagen ben haha.
    tja dat was wat er in de bijsluiter stond.. en t rijmt wel met hoe mijn kv test doorloopt..denk dat het idd per persoon verschillend is. bedoel de 1 test 4 dagen voor nod duidelijk positief, de ander heeft op nod een duidelijke test.. en weer een ander test pas een week overtijd positief.. dus maak me om de test geen zorgen.. heb wel wat krampjes af en toe, net of ik ongesteld word.. daar word ik wel onzeker van, weet dat t erbij kan horen hoor maar toch

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier meiden:

Hier voor eens en voor altijd de feiten...
    Sla dit op, dan hoeven jullie niet meer te speculeren over wanneer welke test reageert... :cool:
    (info komt van de site voor IVF-moeders)

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 10 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-PREDICTOR -hcg 12.5

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

-SENSITEST cassette- hcg 8

-Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken

-Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken

-Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken

9. Alita

Alita Niet meer actief

ik snap het hoor...na zo`n lange tijd eindelijk zwanger dan is het nog onwerkelijker!

10. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!

11. in de bijsluiter staat heel wat anders betty hahaha dus het zal bij speculeren blijven!!

daar staat dat de test minimaal 25 nodig heeft voor zwanger 1-2 en niet maar 16! dan zou die nog gevoeliger zijn dan de kv haha. dus tja..

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik zie wel iets!

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nee hoor, want de KV-2 voor 5 kan al reageren vanaf 8 zoals in dit lijstje staat... En de CB digital heeft 16 nodig.
    Zou dus goed kunnen dat jij van de week wel al iets zag op de KV en nog niet op de CB-digital...

14. Alita

Alita Niet meer actief

met paint..

En als je op meer opties klikt zie je vervolgens bovenaan een paperclipje staan, als je daarop klikt kun je een foto toegvoegen;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

fijn om te weten

16. betty, vind dat lijstje wel erg vreemd dan, want in de bijsluiters van de kv test staat met 20hcg iets te kunnen zien en de digi met indicator met 25hcg. en neem aan dat de bijsluiters het toch eerder bij het rechte eind hebben dan een lijstje ergens op internet toch? en dan erbij wat ik toen straks ook zei, bij de een loopt het hcg sneller op in de test dan bij de ander.. dus dan is 3 min nadenken ook niet veel.. maar ook dit zal bij iedereen anders zijn..
    maar ach.. ik doe iig de test pas op valentijnsdag.. dan moet hij toch wel zwanger aangeven haha..

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Toch geloof ik niet in dit lijstje. predictor gaf een hele vage stip (toen ze nog met stippen werkte) en de cb blauwe test was knal positief.
    En bij de laatste zwschap heb ik met dezrlfde avondurine 2 testen gedaan.
    De kv 2v5 liet pas na 10 min een mega vage grijze streep zien en de cb+ gaf gelijk een heel duidelijk kruis.

18. precies.. elke lichaam is anders, elke zwangerschap is anders.. dus de een maakt het sneller aan als de ander..

19. Alita

Alita Niet meer actief

ach gewoon testen met een test waarvan jij denkt dat deze goed is toch?
    Als je zwanger bent komt uiteindelijk op elke test een streep....een goede streep dan!

20. helemaal waar cindy :)

Deel Deze Pagina