Die lijst zal wel gemiddelde "richtlijnen" zijn waarop andere mensen al wel eens positief hebben getest? Hoe komen ze er anders bij? Maar als de kv bijv. 20 pakt, en het verdubbeld om de 2 dagen, moet het dan 60(?) Zijn dan moet die digitale toch wel positief zijn. Ik bedoel, er moet wel verandering in komen. Pfff, dan zou bloedprikken bij de HA toch een stuk gemakkelijker zijn, kost dan wel ff wat eigen bijdrage, maarja als je 20 testen koopt maakt het al weinig verschil.
hier iig mn test van vanmorgen.. de eerste stond er dus met 4 min.. en de 2e is de test nu .. helemaal opgedroogd.
Dames vraagje, cb gaf afgelopen wo 2-3 aan, dan moet ik toch uitgaan van zwangerschap van tussen de 4 en 5 weken en niet + 5 weken?
ja melanie zolang ik nog geen knalstreep heb en zolang het lijntje niet meteen a la inlopen verschijnt test ik gewoon nog door.. teveel voor meegemaakt om dan gerust te zijn haha..
Die cb is troep hoor. het is een indicatie en zegt helemaal niks over de daadwerkelijke termijn van een zwangerschap. daar heb je toch echt een echo voor nodig. Kijk als je snel veel hcg aanmaakt zal de test een hogere termijn aangeven. en als je langzaam hcg aanmaajt zal de test een lagere termijn aangeven. Ik vind die test helemaal niks want het brengt je vaak alleen maar in onzekerheid
@ Sunshine, ik heb ook een keer zo'n lijntje gehad en was niet zwanger.. @ Marieke, ze worden elke keer wel wat duidelijker he? Mooi!
Ik vraag dit juist omdat er niets te zien was op de echo van wo en vr behalve verdikt bmslijmvlies...
misschien ben je minder ver dan je denkt jane? ongeveer met 5 weken moet je een zwangerschapsring kunnen zien, en als ze nieuwe apparaten hebben kunnen ze zelfs met 5,5 wk al een hartje onderscheiden volgens mijn vk. Die vertelde mij dit gisteren. maar ik heb een gekantelde baarmoeder dus bij mij was het moeilijk te zien de 1e 2 keren..
Dat vermoeden heb ik dus ook, cb gaf woensdag 2-3 aan zou dus tussen de 4 en 5 wkn zijn ipv 5+ als ik van cb moet uitgaan. Dan lijkt het me logisch dat er nog niets te zien was? Net ng testje gedaan, deze knalt echt enorm, testlijntje zag ik eerder dan de controle streep ook voor t eerst..
Hey dames Ik breek ook weer even in hihi Het is nu 2 dagen voor mijn nod. Ik heb gisteren een test van predictor gedaan De vroege zwangerschapstest en die was negatief Maar nu heb ik gelezen dat die testen niet echt super zijn Iemand hier ervaring mee? Ik blijf steken in mijn baarmoeder houden En vanmorgen kwam er ineens een hoop vocht uit mijn vagina?!?! (whaha lekker om hier te vertellen sorry voor de details) Iemand hier ervaring mee?
jane dan zit het wel goed maar ben je gewoon minder lang zwanger joh! komt goed dank je marnat geen idee imjust.. miss een andere test proberen?
Ja ik wacht het wel ff af ik verlies ook totaal geen bloed Ze zeggen weleens geen bloed geeft moed haha