Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) zwangerschaps/ovulatie testen :D deel 13!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Test van vandaag :D

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Wauwie! Hoop dat het allemaal goed is meis!!

3. = jaloers op de test van jane!

4. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Nou Jane, dat is nog eens een knaltest!

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Die is niet duidelijk genoeg!! :p

gefeliciteerd!

6. Alita

Alita Niet meer actief

meestal is het juist andersom dat er streepjes verschijnen terwijl je niet zwanger bent;)
    Ik zou toch echt je nod afwachten

7. Alita

Alita Niet meer actief

idg een knaltest Jane!!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Kan volgens mij haast niet donkerder :D daarom kan ik me haast niet voorstellen dat t niet goed zit.
    Denk gewoon wat korter zwanger.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja vast.......gewoon even afwachten nu meid...zo`n vroege echo`s zijn ook niet altijd handig he...nu maak je je erg druk natuurlijk

10. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Even een opmerking over de lijst die BB postte. Deze lijst ken ik ook en is samengesteld door vrouwen die aan de hand van bloedtesten hebben gemeld wanneer hun merk test positief was. Ik heb ooit eens een wondfo test positief gehad bij 18 hcg (vastgesteld dmv bloedonderzoek) Zelf zegt Wondfo bij 20 positief te zijn. Maar het kán dus al eerder.

Met andere woorden, de waarden op de lijst zijn wetenschappelijk vastgesteld.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.061
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Maar de eenheden hcg in urine zijn anders dan die in bloed wordt gemeten.
    Als je 20 eenheden in je bloed hebt, betekent dat dus niet dat die eenheden ook in je urine zitten en dus met een vroege test al posi test.

12. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Lees de lijst dan anders. Bij 18 HCG in het bloed kan de Wondfo al positief zijn.

Volgens mij (maar weet ik niet zeker meer, ben er al een jaartje uit) zijn de eenheden gemeten in het bloed hóger dan in urine. Daarnaast worden de eenheden altijd alleen maar in het bloed gemeten en nooit in de urine.

13. Oo ik geloof ook best dat het kan hoor! Maar t wil niet zeggen dat als de test dan niet positief is, je ook niet zwanger bent. :)

14. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Mijn2 vage testen zullen wel vals positief geweest zijn.Daarnet een klein beetje rood bloedverlies. Jammer... Hoewel het door de pil hen zou zijn, ik zag het toch al helemaal zitten!! :)

15. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Maar dat klopt Marieke, je test dan de wel aanwezige HCG nog niet oppikken, waardoor er geen streepje, hoe vaag ook verschijnt. Maar dan is het, afhankelijk van de gevoeligheid van de test, waarschijnlijk nog heel weinig HCG.

Een pril zwangere kan een posi KV test hebben, maar een negatieve Predictor. Omdat die laatste meer HCG nodig heeft. Let wel, dit geldt alleen voor een héél prille zwangerschap.

16. klopt.. en zo heb ik dus positieve kv testen en een niet zwanger op mn digi met indicator. het kan dus allemaal hihi

17. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dat kan, maar het heeft niets te maken met reactietijd zoals ik hier ergens las. Dat is, excuse me, onzin.

Nu is het ook zo dat ik steeds vaker lees over vals positesten van kv. Ik zeg niet dat dat bij jou zo is natuurlijk, sterker nog, ik hoop van niet voor je, maar ik lees het steeds vaker. In mijn 'test tijd', zeg tot een jaar terug, las ik dat veel minder. Ik heb het zelf, gelukkig, nog nooit gehad. Wit was wit en streep was zwanger. Maar goed, misschien zijn de KV's veranderd.

18. Annigje

Annigje Lid

26 jun 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ben nieuw hier!
    zal me even voorstellen: 27 jaar, probeer nu een jaar zwanger te worden, erg onregelmatig ongesteld, soms wel 3 maanden niet!

Nu heb ik sinds een aantal maanden ovulatietesten gekocht bij Sensitest. 1 februari was mn eisprong (denk ik).
    Nu heb ik vanmorgen een zw.test gedaan, en die gaf een heeeeel licht streepje. Ik weet dat het al heel snel is, maar volgens mij kan ik er toch nu eindelijk vanuit gaan dat ik zwanger ben!

Ik hoop snel iets van jullie te horen.
    Ik ga me even inlezen in jullie verhalen. :)

liefs annigje

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@annigje: heb je een foto van de test..?? En wanneer zou je je menstruatie verwachten..??

20. Annigje

Annigje Lid

26 jun 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb een foto van de test gemaakt!
    Kan ik die hier uploaden....?

Euhm ben heel onregelmatig ongesteld dus geen idee wanneer

Deel Deze Pagina