Pinda zijn dat die super gevoelige testen? want ik heb nu hele duidelijke donkere testen van Wondfo en die met dat hartje als "raampje" en die super gevoelige blijven mega mega licht. bijna niet te zien.
@beertje:gelukkig zie je ze nu wel @mamavanbo: nee t zijn de gewone dipsticks... Lig nu in bed en kan niet slapen...pffff
Nou Pinda, ik zie ook een streepje op je laatste test (met witte achtergrond). Heel veel succes en ik hoop dat dit jouw knaltest gaat worden! En hier hebben we ook een hele tijd moeten wachten tot we ons meisje mochten verwelkomen. Ik weet dus ook hoe het iedere maand voelt. Voor jou en alle andere afwachtende meiden: Succes en hou vol!!!
Ik denk ik ga even die test doen zodat ik ook wat op de film heb... Totaal onverwacht verschijnt dit al in beeld. Had ik pas zaterdag verwacht. Ik heb afgelopen zaterdag 2-3 erop en nu al 3+. 26 jan eerste echo....spannend! Bekijk bijlage 211948
mooie test! Het is maar een indicatie natuurlijk echt erop vertrouwen kun je toch niet!! @Pinda waar blijf je meid!!
Benieuwd of er nog testen voorbij komen deze ochtend! @ Dochter2009, van harte! Heb de discussie ook gelezen, en heb geklikt op de link naar Maartje's verhaal... Ik wil mijn reactie daarop even hier ook plaatsen, want ik denk dat dit voor anderen misschien ook geld... "Heb met een brok in m'n keel je verhaal gelezen Maartje... Ik beken dat ik zelf ook de opmerking wel eens gemaakt heb (echt goed bedoeld op dat moment), maar niet wetende wat ik er bij iemand mee aan richtte... Het is ook moeilijk voor te stellen voor mensen die niet bekend zijn met de MMM en net zijn begonnen met het proberen te krijgen van een kindje... Ik had geen idee van wat mij mogelijk te wachten zal staan als ik niet 'makkelijk' zwanger blijk te kunnen worden. Ik ben blij jouw verhaal gelezen te hebben, het geeft me veel duidelijkheid en begrijp nu heel goed dat bepaalde opmerkingen kwetsend kunnen zijn!"
Pinda als ik je laatste testen zo bekijk zeg ik zwanger hoor. Hopelijk mogen ze snel duidelijker voor je worden...
Meiden, ik heb hier van de week gemeld dat ik eindelijk na 14 maanden proberen, en al in de medische molen zat, een positieve test in mijn handen had, zowel van ZWANGER EN KIDS als van de clearblue. Heb gister contact gehad met de fertiliteit en ik krijg 25 januari mijn eerste echo. Wilde ik even melden hier. Daarnaast heb ik nog een vraagje...........Het is mij bekend dat je foliumzuur moet slikken. Maar nu twijfel ik heel erg of ik daarmee moet doorgaan of niet. Mijn zus, een vriendin van mij, en een collega hebben altijd foliumzuur geslikt tijdens de zwangerschappen, en uiteindelijk hebben ze ook allemaal een miskraam gehad. Alle drie hebben ze daarna bij de volgende zwangerschappen geen foliumzuur geslikt, en dus ook geen miskramen meer gehad, en gezonde kinderen op de wereld gezet. Mijn vraag is dus eigenlijk : is er een verband tussen foliumzuur en miskramen ?? Ik hoop dat jullie mijn twijfel een beetje begrijpen En dan de volgende vraag is : mijn eerste dag van de laatste menstruatie was op 10 december. Hoelang ben ik dan nu ongeveer zwanger in weken ??
Foliumzuur moet je de eerste 12 weken zowieso gebruiken om open ruggetje en hazelip zoveel mogelijk qua kans te beperken. Foliumzuur heeft niks te maken met miskramen hoor, foliumzuur is gewoon een vitamine.
ja je moet gewoon foliumzuur blijven slikken foliumzuur verkleint namelijk niet alleen de kans op open ruggetje maar er is laatst ook een onderzoek geweest dat het de kans op miskramen verkleint! en het schijnt ook goed te zijn voor de inteligantie van je kind dus kortom het heeft daar hellemaal niks mee te maken . als het aan foliumzuur had gelegen dan had iedereen een miskraam gehad en had je ook tijdens je zwangerschap niks meer mogen eten want in voeding zit ook foliumzuur mijn gyn vertelde mij dat elke vrouw bewust of onbewust wel is een miskraam mee maakt hoe vervelend het ook is !