Ik heb een positieve ovutest, maar vandaag bij de gyn was een eitje te zien van 16mm, kan dit dan wel? Heb ook vruchtbaar slijm. Gisteren gemeenschap gehad, gewoon morgen weer klussen? Wat denken jullie?
Eitje groeit per dag zo'b 2 mm en springt vaak tussen de 18-20 mm. Nu springt je ei vaak 24-36 uur na je posi test dus tel er zo'n 3 mm bij op dus zal hij springen als hij zo'n 19 mm is over ong. 1-2 dagen. Vanavond klussen is dus wel een goeie
Dank voor je reactie, omdat we gister ook al hebben geklust twijfelde ik. Omdat ik dacht dat om de dag beter is?
Wow Jane, dat zou echt super zijn. Moet je nou morgen nog een keer terug of moet je nu een week wachten? SPANNEND!!!!!
aaaahhhhhh..nou dat is alweer positief toch dat het stijgt! Wat een verhaal zeg...en ook nog 2?! Was je innesteling niet gewoon laat?
Jullie advies opgevolgd en uit mn werk snel naar de Kruidvat gereden... Zie hier het resultaat (Kan het nog steeds niet geloven!)
Jane.. Jeetje wat een verhaal. Ik hoop zo dat het snel morgen is! Dan heb je een echo! Ik hoop zo dat alles goed zit Annigje.. Duidelijk Gefeliciteerd!