MamavanBo, wat een mooi verschil!! Nogmaals gefeliciteerd! MissyMaaike, voor jou hetzelfde! Gefeliciteerd!
Gafeliciteerd meiden! Eerste dag van het jaar begint met meerdere positieve testen, hopelijk zet de trend zich door
Mamavanbo.. Jaaaa je bent echt zwanger gefeliciteerdd Missymaaike.. Jij ook gefeliciteerd, mooie stijging
sowwwwwwwww wat een verschil nu durf ik je wel te feliciteren gefeliciteerd gister durfde ik dat nog niet met zo vaag streepje
ook jou durf ik nu pas te feliciteren met deze mooie test deze is overduidelijk de andere vond ik toch wat vaagjes gefeliciteerd
jaaah dat vonden wij ook ...... daarom nog maar een test gedaan staat ook in de gebruiksaanwijzing van z&k want als hij zo licht is zou het kunnen zijn dat je wel zwanger bent geweest maar het eitje niet goed is in genestelt ......
gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. Ik hoop dat wij (alle andere dames) jullie snel mogen volgen.
meld en gefeliciteerd,heb van mamavanbo en van missymaaike een heel duidelijke test gezien geniet er van dames!