Jeetje, wat een ommekeer!! Van jantje huilt naar jantje lacht had je die vrouw maar gelijk gehad als gyn... Ik duim voor je meid, het klinkt iig erg positief!!
ik vind hem ook niet echt duidelijk voor 1 dag overtijd, en ben dan ook bang met zulke lichte streepjes om gefeliciteerd te zeggen stond de streep er wel binnen de 5 min? en is hij ook roze?
Dank voor de reacties. Die eerste foto is gemaakt binnen 5 minuten. Hier een opgedroogde... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57411-albums9030-picture53173.html Telefooncamera is niet zo denderend...
barbie ik zou met de test teruggaan krijg je vast een nieuwe.. jane spannend hoor ! , genieten zou ik nog niet durfen ( niet om je te ontmoedigen hoor.. ) maar hoop dat alles goed is !
2e foto van je noorus is duidelijker hopelijk snel donkerder ! Jane mooie indicator ziet er indd goed uit !
Hoi dames, Even snel een vraagje, misschien dat 1 van jullie me kunt helpen? Ik had gistermiddag een testje gedaan, nu kwam er wel een heel licht streepje maar meer naar de C kant toe dan de T kant, dus het leek echt dat het verkeerd stond, was de KV 2v5...dan is het zeker niet geldig???? (geen foto helaas) thnx!
Jane.. Jeetje meis wat een nieuws weer. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan Je hebt in ieder geval een mooie test en ik ben reuze benieuwd of het er nu dan ook 2 zijn!! Noorus.. Ik zie wel wat, hoop wel dat ie over een aantal dagen duidelijker wordt
Marieke: Wat vreselijk voor je Heel veel sterkte!!! Barbie: Die is duidelijk, voorzichtig gefeliciteerd!!! Jane: Wat een goed nieuws, mijn duimen draaien! Noorus: Ik zie iets heel lichts..., over 2 dgn maar weer testen! Ow zie nu de opgedroogde versie...spannend ik zie m wel! Louan: Moeilijk te zeggen aangezien je geen foto hebt,...het kan wel eens een beetje scheef erin zitten...