@jane, ik weet niet wat ik zeggen moet....heel veel sterkte, dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe....
wat is dit schrikken! wat ***** voor je hopelijk verloopt je operatie goed en heb je een spoedig herstel, vooral geestelijk. heel veel sterkte voor alle positieve testers: gefeliciteerd! (jeej, wat is het raar dat te typen na mijn vorige woorden )
Dank voor de felicitaties dames! Begin het inmiddels een beetje te beseffen @ Lara, succes de volgende ronde! @ Jane, jeetje wat schrikken zeg! Sterkte meis!
Brrr, krijg er helemaal kippenvel van meid. Heel veel sterkte met de operatie en hopelijk een goed herstel. Echt zwaar klote!
Jane... wat heftig meid. Heel veel sterkte. Gelukkig zijn ze er wel op tijd bij, want als je te laat bent zijn de gevolgen nog veel erger!! Hou je taai! Sterkte!
Jeetje jane, wat een ontzettend kl*tenieuws. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen, hele dikke knuffel!!
@ Jane, heel veel sterkte meis! Oh, wat is dit ontzettend kl*te zeg! Ik hoop dat de operatie goed verloopt. Een hele dikke knuffel van mij
@ andere meiden, mooie testen zijn er weer voorbij gekomen. Hoop dat ik me ook snel mag aansluiten. geniet ervan meiden! gefeliciteerd!!
@jane, wat klote voor je zeg!! nou heel veel sterkte en beterschap!!! alle andere positesters Feliiii