He kleintje ik zie op al foto's een duidelijk vage tweede streep. Dus idd over twee dagen weer testen. Ik begon ook met zo'n test en nu 3 dagen later zie je duielijk een tweede streep
@ inger: veel sterkte @ FvK: van harte gefeliciteerd @ Bas1759: van harte gefeliciteerd @ casSss: gefeliciteerd @ cilnia: sorry ik zie hem niet, hopelijk krijg je snel een duidelijkere streep @ stampvamp: dat is een mooie, gefeliciteerd
Yep, ik zie hem! Ik zag hem al op je eerste foto en je test is gelijk aan die van mij, ook op 10 dpo gemaakt. Dinsdag is mijn nod.... Ff afwachten kleintje!
Hallo, Deze test had ik vandaag. Ben eigenlijk veel te vroeg met testen! Ik weet niet precies waar ik in mijn cyclus zit. Deze maand is nog een grote gok. Heb namelijk 2 keer bloedverlies gehad en wist niet welke ik moest kiezen voor mijn cyclus. Het zou nu 5 dagen voor NOD kunnen zijn... De test is een beetje vaag, want het lijkt wel alsof het uitgelopen is...of zie ik toch een streepje? Wat denken jullie?
Vanwaar het water op de test? Als je de test "wast" bedoelen ze ermee, dat je een paar druppelstjes water met t pipetje op t testgaatje moet doen... Dan spoelt de urine door en er dus uit. Je moet hem niet letterlijk wassennonder de kraan
Hoi bianca, Haha. Ja ik had geen pipetje meer.dus heb ik wat water laten lopen over de opening. (kleine gaatje). Maar dat uitgelopen was voor de kraan ook al zo. Is niks veranderd aan de test. Groetjes linnepin
@Kleintje: Op die laatste foto die je post, meen ik een heel erg licht lijntje te zien. Of ik heb al teveel streepjes gezien en ik fantaseer er ééntje bij. Kan ook natuurlijk ... Ik ben benieuwd wat je test morgen zegt! @Linnepinna: Ik zie wel een tweede streepje, maar het staat zo dicht bij de controlestreep. Ik durf niet zeggen of dat goed is.
Ik "was" juist niet het plekje op de test waar je je urine in druppelt, maar ik laat een paar druppeltjes water vallen óp het testscherm. Dan verdwijnt het geel als sneeuw voor de zon! @Linnepin; ik zie wel iets, maar dit staat echt niet op de juiste plek volgens mij. Heb je er nog eentje?
Linnepin het lijkt wel of het op die plek gestopt is met doorlopen. Ik zou een andere test doen want deze vertrouw ik niet
Ik ga vanmiddag een nieuwe test halen en zal morgenvroeg of overmorgen herhalen. Was eigenlijk nog te vroeg.maar ben erg nieuwschierig hihi..