@lynn zo test had ik ook. En zie me banner maar Ben benieuwd maar ik zie de streep ook in ieder geval
@lynn ik zit nu ook in hetzelfde schuitje als jou. Ik heb ook zo een test als jij. Vaag 2e streepje te zien. Vind het zo spannend. Ik ga vanmiddag weer een kruidvat 2v5 halen en kijken wat die dan aan geeft
hoi ,ik zit 3 dgn voor nod ik heb gisteren middag 4 dgn voor nod een kruidvat test gedaan 2v5 er kwam een hele lichte streep.savonds deed ik er nog een eentje kwam ook een lichte streep.maar vanmorgen deed ik nog eentje kwam ook een lichte streep binnen de 5 min (ze zijn allemaal duidelijk te zien) maar het enige is ik had van morgen een heeeel klein beetje bruinverlies,en menstruatiepijn. kan dit betekenen dat het verkeerd kan gaan?
Had jij ook veel te vroeg getest stout!!! Ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad dus ik kan nu op 9 of 10 dpo zitten...
Mammatje89.. Ik zie geen tweede streepje sorry. DTtje.. Dat ziet er goed uit je test Over een aantal dagen nog eens testen, dan zal het resultaat wel duidelijker moeten zijn. Mamavansimone.. heel veel succes vandaag! Lynn.. Ik kan ook niet echt een tweede streepje ontdekken. Ik zie meer een soort van waasje lijkt het? Ik weet niet zo goed, wat ik zie. Hopelijk heb ik het heel erg mis. Het is ook moeilijk om het op de foto te krijgen. Succes met wachten Duqi.. Heb je geen foto van je testjes? Dat terzijde, vind het leuk om te turen naar foto's. Wat betreft je vraag, ja het kan mis gaan ja. Dat is het nadeel als je voor je NOD test. Een zwangerschap kan ook mis gaan voor je NOD. Als je dan test en je test licht positief, dan baal je natuurlijk enorm. Ook omdat je wist dat je zwanger was. Als je zou hebben gewacht tot je NOD, dan zou je niet eens hebben geweten dat je uberhaupt zwanger bent geweest. Dus ja, het kan misgaan zeker nog voor NOD. Helaas heb je daar nu niks aan, en is het vooral spannend wat er nu gaat gebeuren. Succes.
k heb geprobeerd de foto te plaatsen maar het lukt mij niet. ja je hebt gelijkt,maar ik probeer tog positief te blijven
Hallo, Ik heb vandaag nog een keer getest (met kruidvat test)en heb nog steeds licht streep net als die test van gistern..is dat normal?moet het hermoon niet verdubblen na een dag dan?morgen habe ik mijn menstruatie, misschien is het nog steeds te vroeg? ik ben zo onzeker dat het mis gaat..of de mecnstruatie toch morgen komt...dan doet het echt heel pijn...ik heb vanmorgen mijn gyncoloog gebeld en gezegd dat ik een licht streep gezien 2 dagen voor mijn nood en dat ik wil een bloed test doen voor de zekerheid,maar ze zei ik moet nog 1 week overtijd haben om nog een bloed test te doen..dus ik moet helaas wachten. ik ben zo onzeker dat het straks niet goed komt! ik ga nu de foto van de test van vandaag downloaden. groetjes allemaal. caroline
@Lynn: Ik meen toch ook een licht streepje te ontdekken. Spannend seg! Wanneer ga je weer testen? @Arian: Gefeliciteerd! Mooie test @Caronline: Ze zeggen dat je best om de dag kan testen. Dus 2 dagen wachten, dan zou het verdubbelen. Dus morgen mss weer? kZie net je foto, ik zou me niet teveel zorgen maken hoor