Maar er staat wel een donkere pennestreep bij de teststreep die net zo donker is als de controlestreep, en in de gebruiksaanwijzing van sensitest staat dat dat ook positief is. Maar je zou ook een keer de extra gevoelige kunnen proberen van sensitest? Of gewoon lekker testen met ZwenK
Mijn zwangerschapstesten. De originele test is hetzelfde als de onderste stick. Ik had de test gedaan en zag meteen het resultaat van de originele test. Kon het niet geloven dus meteen een foto gemaakt. Toen ik hem open maakte zag ik een hele lichte maar wel blauwe streep. Die bovenste stick deed ik vanmiddag maar wel met heel weinig urine. Zit ergens midden in een cyclus. Heb na mij curretage op 29nov 2 keer bloedverlies gehad. 1 keer op 22 en 23 dec en op 14 en 15 feb. Wat vinden jullie ervan
@Duqi: Op die van 20 februari zie ik niets, maar op die van vandaag zie ik wel lijntjes! Spannend seg. Hopelijk worden de lijntjes donkerder! @Sylvia: Ik vrees dat de foto te wazig is om iet te kunnen zien. @Mammatje: Die testen ken ik niet. Moet er altijd een lichtblauw lijntje staan? Of wil dat lijntje zeggen dat de test positief is?
Zijn eigen merk testen van de etos. Denk dat het wel blauw moet zijn als het positief is. op de verpakking stond dat als er in het vierkante venster een streep staat ongeacht die licht of donker is, dat die dan positief is. Dus ik zit nu in spanning
Brix, ik vind ze eigelijk beide positief hoor. Als je zulke duidelijke strepen op je testen krijgt heeft het altijd nut om te klussen. Want je bent niet alleen de dag van je eisprong vruchtbaar maar ook een paar dagen ervoor he. Klus ze!!! Duqi, op deze foto zie ik ook wel wat, maar vind het niet echt overtuigend. Hoeveel dagen zit je in je cyclus?zie het al, 3d voor NOD..het kan. Maar het zegt zo weinig. Kan elke maand wel raak zijn maar toch misgaan en je word alsnog ongesteld. Gewoon wachten tot je NOD, als je dan zwanger bent, is het echt niet te missen hoor! Sylvia, deze foto is echt te slecht om te oordelen. Hoeveelste cyclus is dit??? Kan zijn dat je cyclus iets langer is? Mamatje, soms kunnen zwangerschapstesten ook positief uitslaan als je vol op je eisprong zit....Ik zou deze niet als positief beschouwen.
Ik ben trouwens ook aan het testen met digitale ovutesten van clear blue omdat ik niet weet waar ik ergens in mn cyclus zit, en deze gaf vanmorge nog een rondje, dus hij kan dan denk ik niet reageren op een eisprong toch?
@ Lidya 1986, ik heb een vriendin die testen laat je kijken die zij me dat ze ziet ze allemaal,alle strepen kwamen binnen 5 min.die 2 van de 20 is eentje smiddags en de andere savond. en de andere van 21 is smorgens met de 2 plas en eentje smiddags
@ lydia 1986, jaaaa zeker ,ik kan niet w8voor vrijdag heeft ht zin om eentje nu te doen? of moet ik tot morgen w8? k heb altijd een cyclus van 28 dgn , maar vorige maand had ik van 24 dgn daarom deed ik een test zo vroeg en als het 24 dgn is zou ik gisteren mn menstruatie moeten krijgen , 28 zou het vrijdag zijn ,dus ik ben een beetje in de waar nu.
Mijn man heeft nachtdienst . Gister wel een poging gewaagd. Ik hoop dat zijn dienst rustig is en hij thuis kan 'slapen'
haha 'slapen' ja ! dusqi je moet altijd uitgaan van je langste cyclus (althans meestal) dus dan zou ik uitgaan NOD vrijdag.. maar je kunt morgen wel testen hoor.. (gewoon genoeg in huis halen )
Brix.. Ik denk dat die van sensitest nog niet geheel positief is omdat die andere van z&k de extra gevoelige test is. Is die van sensitest ook extra gevoelig? Want daar zit een verschil in. Je hebt namelijk normale ovu testen en de extra gevoelige. Die groene zijn naar mijn weten de extra gevoelige, hoe zit dat met de sensitest? Weet je dat? Want als die niet extra gevoelig is, dan verklaart dat waarom die van sensitest nog niet geheel positief is.
Ik heb net gekeken bij sensitest en ik zie dat de witte staafjes de normale zijn en je hebt ook extra gevoelige. Ik denk dat je daarom verschil hebt in de ovu testen!
@renske volgens mij zijn het beide geen extra gevoelige ovutesten als ik zo op de website van zwanger en kids bekijk zijn dit ook normale en de sensitest ook