Nou hier hetzelfde lynn. gister had ik 2 testen gedaan van de etos. Op 1 kwam een penstreep en op 1 gewoon echt een licht blauw lijntje. Vanmorgen weer 2 tessten gedaan die kv2v5 en die waren ook wit. Ik ga vanmiddag nog een digitale halen en dan weet ik zeker of het wel of niet zo is.
Balen! Ik weet niet wat mijn cyclus is... Heb tot dag 22 een ovutest gedaan... Toen waren ze op en dacht weet je normaal voel ik het en dan klopt de ovutest en juist deze maand geen ei pijn gehad dus heb alleen naar vruchtbaarslijm kunnen kijken en dat was tot vorige week dinsdag... Dus het kan goed zijn dat ik pas ma of dinsdag een week geleden een ei had... En ik ben bevoorrecht met 2 kindjes dus voor mij komt het wanneer het komt... Vind het altijd alleen te leuk om te testen Succes en laat je het hier even weten?
Dames, had er eergister al een vraag over gesteld. Ik verwacht(te) donderdag/vrijdag mn ei en ben dus maandag begonnen met ovutesten. Dit is tot nu toe het resultaat: Het streepje van vandaag is iets donkerder dan van gister (weet niet of jullie het kunnen zien) Maar die van maandag was nog het donkerst. Ze zijn alle 3 tussen 10 en 11 met 2e urine uitgevoerd. Wat denken jullie?? Zou mn ei al geweest zijn?? We hebben zaterdag, zondag en dinsdag geklust.
Als ik naar je test kijk zou je dat idd zeggen al vind ik hem er niet uitspatten, maar het kan natuurlijk voor iedereen anders gaan. Mijn ervaring is dat op de dag van mijn ei dat de test streep donkerder is dan de controle. Maar kijkend naar jou testen heb je hem idd de 20ste gehad of mss wel de 19e? heb je daar een test van?
Hallo,ik was vanmorgen naar mijn huisarts geweest voor een test...om 15 uur moet ik bellen voor de uitslag!! dan weet ik het zeker of ik echt zwanger ben of niet..ik ben zoo onzeker!!ik hoop dat ik goed nieuws krijg. groetjes, caroline
sweet je ei is nog niet geweest meid, nog even doortesten zou ik zeggen zo op t eerste gezicht... Maar zijn rare testen, welke zijn dat? teststreep moet evewn dik & donker zijn als controlestreep...dan komt de 20ste toch wel in beeld?
hoi, vanmorgen om 6uur een test gedaan, die is nog donkerder geworden ik ga straks de foto van gisteren avond en die van morgen uploaden
Hoi! Ik ben inmiddels 10 dagen over tijd en heb vanmorgen weer eens getest met een kruidvat test. (die van 2 voor 5 euro)Ik zag al snel een 2e streepje, wel heel licht. Maar ik twijfelde of de test goed gegaan was. Ik zie namelijk niet goed of het streepje echt van onder tot boven is. Hij lijkt halverwege te stoppen. Maar het is zo licht, erg onduidelijk om te zien. Ik ben 2 andere testen gaan kopen net. Een trekpleister dipstick en een clearblue. De trekpleister gaf 2 strepen en geen plus + dus negatief. De clearblue wilde ik daardoor niet direct gebruiken. Ik vond net toevallig nog een kruidvat test dus die ook nog gedaan en ook negatief. Omo wit. Dit zijn de 2 kruidvat testen. Bovenste zie ik het streepje. Vanmorgen als 1e mee getest. De onderste heb ik later mee getest. De trekpleister test heb ik geen foto van, duidelijk 2 strepen en geen plusje. Ik zie op de computer heel licht het 2e streepje in de bovenste test, maar heel lastig om te zien. In het echt zie je hem (iets) beter. Dus ja, we kunnen niks doen dan afwachten he? Morgenochtend iig weer proberen Bekijk bijlage 225579
@Enchanted, ik zie ook een licht streepje hoor op de bovenste test. Zou gewoon morgen nog een kv test doen en dan overmorgen een CB-digitaal test. Vind het trouwens wel apart dat mensen dus waarschijnlijk zo laat pas flink HCG aanmaken en andere daags voor hun nod knalpositief testen @Caroline, spannend zeg. Succes met de dag doorkomen
Haha ja ik vind het ook zo gek dat het zo verschilt bij vrouwen. Mijn vriendinnetje heeft 2 weken terug positief getest, en zij had een goed zichtbare 2e lijn, 1 of 2 dagen voor haar NOD. En ik zit hier maar te wachten haha!
enchanted, zulke testen heb ik ook al 3 dagen...maar volgens mij is dat gewoon een voorgedrukt streepje. Met 10 dagen over tijd had je een duidelijkere test moeten hebben, ik denk dat we dezelfde voorgedrukte streepjes op de test hebben.
Dat denk ik dus ook. Ben ook niet heel erg teleurgesteld, omdat ik dat verwachtte inderdaad. Ergens heb ik nu zoiets van, laat mij maar lekker ongesteld worden, dan kan ik gewoon weer door. Dit is echt killing. Maar voorlopig gaat het nog goed, was wel zenuwachtig toen ik naar de winkels liep net, maar nu ik de negatieve testen in mn handen had wist ik genoeg. En nu ga ik eerst wandelen met de hondjes en dan even lekker douchen. Op naar morgen!
@Snippie nee een onregelmatige. 40 dagen is mijn langste geweest afgelopen 12 maanden en dat was ruim 7 maanden geleden. Ik schommel de laatste paar maanden tussen de 31 en 35 dagen. Dus daar kan het best mee te maken hebben hoor Ik heb wel het idee dat mijn eisprong op tijd was. Op basis van 31 dagen. Ik heb gewoon 14 dagen later mijn eisprong. En had ook wit afscheiding. Wel langer dan normaal! Ookal heb ik een cyclus van 35 dagen dan is afscheiding maar paar daagjes. En nu ruim een week. Vorige week had ik ook witte afscheiding dus ik dacht dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog niks. Afwachten dus!
MamavanSimone.. Toch balen zeg dat je niet meer zwanger bent. Hopelijk is het snel naar 0 gedaald, en kunnen jullie weer verder. Succes! Caroline.. Spannend hoor! Wel laten weten hier Enchanted.. Ik zie wel wat je bedoelt ja. Je bent immers 10 dagen overtijd, wel altijd regelmatig ongesteld? En weet je wanneer je een eisprong hebt gehad?