Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) zwangerschaps/ovulatie testen :D deel 13!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

foliumzuur veroorzaakt geen mk;) Maar als je zo`n vragen hebt niet hier plaatsen want deze is voor testen...dus even een nieuw topic openen;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou denken dat je ei nu komt dan?

3. Alita

Alita Niet meer actief

idd mooie test nu!

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Lekker Gravitamon slikken. Is gewoon een multivitamine met foliumzuur. Geen gekkigheid. ben er twee keer mee zwanger geworden en ik neem hem na de maaltijd. Misschien een tip als iemand er misselijk van wordt. Na het eten nemen de vitamientjes zich ook beter op in je lichaam.

Zo weer on topic:)

5. Alita

Alita Niet meer actief

wauw pinda knap dat je niet getest hebt!!!

En meiden aub on-topic blijven zeg want ik moet zoveel lezen en heb niks te kijken hier. Open toch gewoon even een topic dan want dit is toch wel vervelend...sorry hoor!

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat een mooie testen weer allemaal zeg!!! Alle meiden gefeliciteerd!!! word er weer helemaal vrolijk van!:p

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zie hem gefeliciteerd

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whaaa nu ben ik benieuwd ook!! Wanneer ga je testen? *duimduim*

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mieks.. Heeft het zin om zomaar ergens in je cyclus te gaan tempen? Ik denk dat je er niet heel veel wijzer van wordt, ik denk dat je dat het beste kunt doen als je niet zwanger bent, in de volgende ronde. Want je weet niet waar je nu precies zit..
    Als ik jouw was zou ik nog even afwachten en morgen even een ovu testje doen om te kijken hoe ie dan is?
    Weet niet hoe andere meiden hierover denken, ik weet ook niet zoveel van tempen af. Misschien is het wel verstandig? Dan moet iemand mij even verbeteren:p

Arian.. Ik zou zeker even nog klussen vanavond!

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Renske, dat hoorde ik idd ook al van iemand anders, dus dat tempen doe ik dan maar niet, wel de ovutesten.

11. angie23

angie23 Niet meer actief

Ik weet dat mijn test negatief is.....
    Alleen vraag ik mij af wat die roze verkleuring is aan het eind van de Hcg streep. Kan iemand dat aan mij uitleggen? :(

Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Angie

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nou ik weet het niet meer hoor..weet wel dat mijn lichaam hcg aanmaakt...ben net naar de deen supermarkt geweest en heb een huismerk gekocht..die geeft ook een licht roze streepje...:(

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    foto ?

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat is toch juist goed? Foto??

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oh wat vaag...zou het ook niet weten :(

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    trouwens pindakoekje traag stijgend hcg kan ook op buitenbaarmoederlijk wijzen

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    wat slopend zeg die onduidelijkheid! ik zag op je z&k tests trouwens ook de streepjes. misschien toch maar even de ha contacten?

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Laten we hopen van niet :( ik upload hem later wel moet nu weg naar een werkafspraak ;)

19. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ben benieuwd, hoop het zo voor je! Had je niet nog een zwanger en kids test liggen?

20. tulip

tulip Niet meer actief

pinda, in jouw geval zou ik nu echt de HA bellen en vragen om een bloedtest.

Deel Deze Pagina