Enchanted.. Ik zie je verhaal hier boven al verschijnen. Sorry! Apart zeg.. Sla je geen cyclus over? Dat hoor je soms ook weleens.. Lastig zo he. Zou het anders ook niet weten..
Hier ongi geworden.. Weer een korte luttelefase.. Ach als ik niet zwanger ben dan maar zo snel mogelijk ongi!
Ehm, nee? Ik voel helemaal niks byzonders. Ik heb de week voor ik ongi ga worden (maakt niet uit hoelang mijn cyclus is) altijd cravings, chocolade, vet eten. Heb ik nu niet. Ik heb altijd seksdromen de week voor ongi. (En vaak als ik dan droom, dan droom ik dus in mijn droom ook, en die droom is dan een seksdroom. Volg je me nog Nu 1 droom gehad. Ik voel me gewoon. Normaal. Weet niet
No problemo! Niet dat ik weet. Heb in iedergeval nog nooit eerder een cyclus over geslagen. Als dat wel zo is, dan ben ik nu in iedergeval al bezig met seksen Iemand wees me daar laatst op, ik schrok toen want zo had ik nog niet eens gedacht. Kan best, cyclus overslaan. En dan straks mn ei missen! Maar ben er op tijd bij haha. Op basis van 31 dagen zou mijn eisprong rond de 28e zijn. Mja, onregelmatige cyclus etc. Dus ik begin altijd wat eerder met seks en eindig wat later. Rond de 28e wel elke dag, maar verder om de dag. Wil er nog steeds plezier in hebben
hihi dan is er toch iets anders ! Ik voel nu ook vanalles maar kan niet zwanger zijn. maar wie weet dat ik zondag avond hier ook een test plaatst. ookal ben ik niet zwanger vat je hem!
Ben doormiddel van onze 2de ICSI poging zwanger geraakt. Mijn mans zaad is uber slecht dus zie die kans nihiel ook al hebben toevallig we wel op het juiste moment seks gehad. maar zie de kans dus nihiel.
ik zie hem op de linker duidelijker dus dat is goed! Ik testte 4 dagen voor mijn NOD echt megapositief, ik voel dat eigenlijk ook heel goed en mensen merkten het meteen aan me, mijn zusje kwam bij een van de twee zwangerschappen ook met een test aanzetten dat ze wel dacht dat het zover was (ik ben altijd heel open geweest over onze wens en dat we bezig waren, hun vonden dat mijn gedrag zo was veranderd dat het tijd was ) Ik weet niet of het nu positief of negatief is (mijn gedrag dan hahaha) maar in elk geval duidelijk!