dat gevoel heb ik ook een beetje... helemaal nu je 3 dagen achter elkaar een dikke posi ovu-test heb. Natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk heb en klussen is nooit verkeerd! Veel plezier
Ik weet het niet precies...... Net wel/ net niet overtijd geloof ik.... Ik ben 26 december ongesteld geworden... 22 januari............. en nu........... geen idee...........
nieuwe posi testers: van harte gefeliciteerd!!!! Jane: ik hoop dat je eitje onderweg is en dat het heel snel weer raak mag zijn bij je!!!
Nogmaals, Ik weet dat de ovutesten ook op hcg reageren. Maar, De zwtesten worden lichter en de ovutesten donkerder. Lijkt mij als ze donkerder worden van het nog aanwezige hcg dat mijn zwtesten ook niet lichter zouden worden?
Jane , lijkt mij ook ,maar je zit naar mijn idee nog zo kort na je bbz , ik kan me bijna niet voorstellen dat er alweer een eitje op springen staat ..Maar goed als de gyneacoloog dat zegt , wie ben ik dan om hem tegen te spreken, knufffff
Ik weet dat ik een gyn niet moet tegenspreken, maar 7 dagen geleden was je nog zwanger...6 dagen geleden ben je pas geholpen. Je lichaam is nog aan het herstellen en opnieuw aan het opstarten. Als je het mij vraagt kan dit echt niet. Ik vind je testen ook niet echt veel donkerder worden, de 1e 2 zijn in mijn ogen gelijk en de laatste is alleen het linkerstukje van het linkerstreepje iets donkerder maar dat kan ook te maken hebben met doorlopen, of net iets geconcentreerdere(??) urine. Ik snap dat je heel graag weer zwanger wilt raken, dat gevoel ken ik. Maar wees wel reeel meid en blijf met beide benen op de grond staan. Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is...Maar persoonlijk geloof ik er niet in. Succes
ik heb een cyclus van 25 dagen,ben ik nu 3 weken en 5 dagen zwanger of 4 weken of meer ? wanneer krijg ik mijn eerst echo? en wanneer klopt het hartje van mijn kindje..ik ben zo nieuwsgerig! ik heb afspraak volgende week met mijn huisarts maar ongeduldig! groetjes
ik denk gewoon 4 weken. Ik heb mezelf toen op 3+4 gezet omdat ik op 11DPO positief getest had, maar ben toch 3 dagen vooruit gezet bij de echo
Nee is van de DA eigen merk, had gisteren ook getest maar daar kwam geen 2e streepje,en ik vind dit een twijfel geval, heb vandaag mn NOD.
eisprong was op 8-2 ik heb mijn eisprong altijd op de 12de dag. en laatste periode was op 28-01 (25 dagen)dus misschien ben ik nu 4 weken zwanger..
Kleintje, DA eigen merk heeft redelijk wat hormoon nodig voor een duidelijke test. Als je een tuurstreepje ziet zou ik morgenochtend een KV 2v5 (of trekpleister 2v5, die zijn hetzelfde) doen. dan moet het duidelijker zijn.
vaak wordt er bij de eerste afspraak een echo gemaakt (vaak tussen de 7 and 10 weken). maar dit hangt helemaal van je eigen situatie (miskraam in verleden bijvoorbeeld) en de verloskundige praktijk af. sommige praktijken maken pas een eerste echo op 12 weken het hartje klopt vanaf... ongeveer 5 à 6 weken geloof ik. dit kan je nog niet horen, maar wel zien op een echo.