ik moet zeggen dat ik nooit naar een test als 1 kijk maar altijd naar het geheel zeg maar, en zeker geen twee verschillende maar deze lijkt zeer positief
Hoi dames ik probeer de hele dag al een foto te plaatsen hier, maar ik snap het echt niet. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een fotoalbum aan te maken ...zouden jullie misschien naar dat testje willen kijken en jullie mening geven? Hij is van vanochtend... M'n banner klopt niet, want die loopt door maar ik ben nog niet ongesteld geworden dus de dagen die eronder staan ben ik overtijd...
De bovenste vind ik nog net niet positief. De onderste is van kruitvat en daar heb ik veel negatieve verhalen over gelezen. Mijn persoonlijke ervaring met kruitvat is dat ik 5 dagen achter elkaar positief testte maar aan mijn temp kaartje kon ik zien dat helemaal geen eisprong had. Die kwam pas een week later. Ik zou nog even doortesten.. maar wel voor de zekerheid klussen.
CB moet toch een plus geven ipv een streepje? Edit, Voor liga http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56731-albums9229-picture53602.jpg
Liga, jouw test, gedraaid en in negatief gezet. Alleen als ik echt heel goed kijk zie ik een plusje. Maar dat is bij deze test niet voldoende. De plus moet echt duidelijk zijn.
Morgen heb ik mn NOD, vanmiddag na m'n werk gelijk naar de kruidvat 2v5 gehaald en nu het resultaat met avondurine! Morgen voor m'n man en zijn zekerheid even testen maar ik wordt hier al blij van!!!! 23-02-2012.jpg
Ja Ja, ik zie hem hoor bessieturf... Op naar een knaller. Mamavanjoshua, heb je je ei nog gevonden met de ovutesten?
Dank je Bops!! Het is nog zo onwerkelijk! Ik heb net vorige maand m'n koperspiraal laten verwijderen!! Dat zou echt top zijn in één keer raak!!