Nou bij de eerste zs was ik in ongeveer 4/5 maanden zwanger, bij de tweede wel 9/10 maanden bezig en nu gelijk de eerste keer. Zou toch wat zijn! Hopelijk blijft het goed gaan, hoe vaker ik zwanger ben hoe meer je bewust wordt van wat er allemaal mis kan gaan.
Bessie, jeetje wel veraf hahahaha ondanks de duidelijke streep toch turen Harstikke positief hoor meid!
ja de foto is wat klein, maar het is wel heel duidelijk in het echt! En helemaal met avond urine. Morgen voor een knallertje! hihi
Bedank dames vOor het bewerken en het kijken. Het is echt een slechte foto sorry ik ga gewoon verder testen vandeweek
hoi, ik heb een vraag. morgen is mijn nod ,ik heb een test gedaan vanmiddag(de onderste)en vanavond de bovenste. maar vandaag had ik menstruatiepijnen,morgen moet ik mn plas brengen naar de HA mogelijk heb ik blaasonsteking.als jullie de testen zien is ht mogelijk dat ik ht toch niet gd kan gaan? en mn(.)(.) doen zooooo pijn . ik wordt zo onzeker van .pfffff
Ik zie wel wat, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat zwangerschapstesten positief kunnen geven bij een blaasontsteking ivm het registreren van eiwitten en dit te verwarren met HCG,
ohh mams wist neit dat kon. maar dan wel licht positief lijkt me? anders gaan sommige zich meteen afvragen of ze dan geen blaasontsteking hebben.
Hierbij mijn ovutestjes. De laatste is van vanavond, omdat ik die van laat in de ochtend al even donker vond als de controlelijn. Ik hoopte al dat ie er vanavond zo uit zou zien als ie nu doet
blaasontsteking kan helaas idd zorgen voor positieve testen.. of in dit geval hele lichte streepjes.. hopelijk heb je een trage stijging van t hcg meid.. maar omdat je nog voor je nod zit ben ik bang dat je ongesteld gaat worden
Feli iedereen met een posi test. Hellen@ Heb niet veel verstand van die dingen nooit gebruikt , maar lijken me donker genoeg . dus wat doe je hier klussen jij, hihi.
Geef me de hand maar dan , hier rug pijn licht kop pijn . En vreet bui en moe , over 6 dagen ongi pff gek van mijn lijf. Hier ook haast niet hoor. Wie weet heb je voor die tijd al goed geklust . Rustig aan meis