Pinda ik heb ook ooit eensDe ronde voor ik zwanger was de huistest van deen gedaan die bleef witter dan wit! Zou idd ook even met de ha bellen als ik jou was deze onzekerheid is ook niks!
even wat melden over te weinig stijgende hcg ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad maar ik had toch echt een posi test bij 4 weken duidelijk positief tot 6 weken ik kreeg met 4 weken direct echo en met 5 en 6 en toen was al duidelijk dat er iets niet klopte mijn hcg was toen met 6 weken 425 ongeveer en met 5 weken 3 80 ofzo hij stijgde te weinig maar wat ik er mee wilde zeggen is dat je ook genoeg hcg in je lichaam kan hebben en het alsnog een bbz is. ik had geen pijn tussen me schouderbladen dat is ook 1 kenmerk van een bzz rugpijn had ik soms wel en buikpijn en bloedverlies veder niets . pinda ik zou toch even de ha bellen just in case
Ik had bij mijn bbz gewoon eenduidelijke test , aanvallen van buikpijn , en 1x een paar druppls bloedverlies........ misschien idd een bloedtest om hcg in de gaten te houden ..
Bij een BBZ begint de zwangerschap gewoon met knaltesten. Pas tussen de 5e en 6e week verandert de zwangerschap. zit dat arme kind niet zo bang te maken met zijn allen! Voorlopig weten we nog niet eens of ze zwanger is! @Pindakoek: meis, ik zou echt morgenochtend weer een digitale doen want streepjes die al 5 dagen licht blijven... Ik weet niet hoor. Succes en ik duim voor een goede test!
Ik ben het niet hellemaal.met je eens een vriendin van mij had traag stijgend hcg en de alarm bellen gingen toch wel af toen in het ziekenhuis. tevens heb ik een meisje hier op het forum gesproken die dat ook had en internet liegt er ook niet om. ik zeg het niet om aar bang te maken maar denk dat het gewoon goed is om het even na te laten kijken
Ik denk dat pindakoek geen bbz heeft. Eerst een duidelijk test van clearblue met indicator afwachten en als die positief is kan ze altijd om een echo vragen en een bloedtest. Ik denk dat we allemaal wel erg van stapel lopen nu. Laten we eerst de foto afwachten.... Dus Betty ik ben het met je eens
Helemaal met je eens. Bij een normale zwangerschap stijgt je HCG giga snel. Bij een BBZ is dat vanaf 5 à 6 weken niet het geval en gaan er dan alarmbellen af. Maar het begin blijft hetzelfde. Met een mooie Knaltest dus... En die is er niet vooralsnog!
gedeeltelijk mee eens , dat is waarom ik ook zei dat ik gewoon een knaltest had , maar een bloedtest zou ik misschien toch proberen te krijgen , weet je ook waar je aan toe bent , en wordt het gelijk in de gaten gehouden ..Wat ik bij mezelf zag als zs-kwaaltjes werd door mijn gyn gezien als eerste tekenen voor een bbz en ze vond mij erg naief dat ik hier niks mee gedaan had ......
@pinda ik snap even niet waarom je iedere keer s`avonds test? Dan had je beter vanmorgen een testje kunnen doen...
sommige mensen testen savonds positiever dan sochtends. bij mij was hij iig savonds altijd positiever dan sochtends met ochtendurine...
ja maar het beste is toch ochtendurine..........ach maakt ook niks uit maar vroeg het me af...als je het volhoudt om s`morgens niet te testen waarom wel s`avonds hahahahahaha
ik testte ook s avonds , want ik moet er s nachts soms wel 6x uit om te plassen , en dan is ie lang niet zo geconcentreerd
oh ja dan heeft het niet veel zin he... Hmm moet ik maar onthouden voor als ik het nog ooit eens moet doen hahahaha