pfff echt wel!! 2 dagen na nod nog geen positieve test... ik dacht nou wacht ik eerst wel 4 dagen, en toen had ik eindelijk een positieve test! en dat wachten duurde lang!! savonds kon ik er zelfs moeilijk van in slaap komen .....
@ cindy24 @ambrose ik heb 2 verstopte eileiders dus de kans is heel klein dat ik spontaan zwanger kan worden, ik wil lang genoeg wachten,ben bang voor de teleurstelling ambrose gefeliciteerd
Lydia hoe is het met jou? Ambrose mooie test, heb je dan nu een laat ei gehad of gewoon laat posi getest? Numatje ik zie hem ook. Ook al zijn je eileiders verstopt in principe zouje zwanger kunnen zijn en dan zou nu de test toch duidelijker moeten zijn als je hcg hebt. En in principe kun je vandaag mooi vergelijken met de test van 2 dagen geleden, normaal gesproken zou hij nu namelijk toch iets duidelijker moeten zijn. Succes. Xxx joyce
Met mij en onze jinte is alles super! Hopelijk snel hier ook weer een testje plaatsen ! Numatje ik zal voor je duimen
numatje spannend zeg!!! Dat zou een heel mooi wonder zijn zeg!! Voel je verder ook dingen ambrose wat een engele geduld moet jij gehad hebben meid! Late innesteling miss
Een beetje last van mijn borsten maar niet veel,rugpijn..ik heb de dag van mijn nod zwaar diarree gehad en moest ook overgeven..de dokter zei dat het virus is maar kan het mijn cyclus beinvloeden? Ik hoop echt dat de wonder bestaat xx bedankt voor je reactie
testen slopen daar was ik ook een kei in !! Maar goed ik weet niet of ik iets zie hoor, volgens mij niet ......Ik zou over 2 dagen nog een x testen en dan hopelijk een mooi duidelijk testje !
numatje als je ziek bent kan dat helaas inderdaad je cyclus beïnvloeden. Maar blijf voor je duimen meis!!!