Oke mn laatste spam.. Ben gewoon zo trots op mn testjes.. (5wk) Bovenste van gister, en onderste van vandaag.. Voor alle tuur-testjes: wil ik iedereen succes wensen en hoop voor jullie dat jullie binnenkort net zulke testjes hebben! Voor alle-positesters gefeliciteerd!
Alle posi-testers van harte!!!!!! Hier gisteren nog een testje gedaan van clear bleu.,, zwanger!!! Ben nu ook overtijd dus zal het dan echt zo zijn??
@Hadassa, gefeliciteerd! nog even reactie op het vorige forum: ik had idd ook een vaag lijntje!!maar goed beetje late reactie sorry Nu CB gedaan hier stond gewoon zwanger.. geen gedoe haha xx
Gefeliciteerd alle vrouwen met een positieve test! Hopelijk mogen jullie allemaal een heel goede zwangerschap hebben en een gezonde baby! Nanette, ik zag een vage tweede streep op 1 test van jou, alleen is die wel erg dun qua lijndikte. Hopelijk komt het alsnog snel goed en mag je zwanger zijn van een mooi en gezond wondertje!
ik ben 1,5 maand geleden gestopt met de pil en nog geen menstruatie gehad na de onttrekkingsbloeding ik zou nu op CD 22 zitten en wou geen ovutesten meer doen, maar kon me niet bedwingen toen de nieuwe ovutesten binnenkwamen en toen zag ik ineens dit gelijk mijn banner maar even aangepast
iedereen iig bedankt voor het turen.. morgen doe ik een kv testje .. Voor nu mijn zusje en een vriendin erbij gehaald.. Die zien de streep wel en zijn overtuigd dat ik zwanger ben, mijn man ook. Zelf ben ik wat minder overtuigd.. Ik wacht eerst even af wat de kv test morgen doet