ja een tweede streep moet als je zwanger bent direct goed te zien zijn.....voor nu maar beschouwen als negatief en over 2 dagen nog eens testen
Ik heb vandaag 2-3 dagen voor NOD getest. Normaal doe ik dat nooit, maar ik heb nachtdienst en voelde me gewoon niet lekker...... dus heb een testje gewaagd. En er staat een licht 2e streepje! Dat heb ik nog nooit gehad bij zwanger en kids! Zal het dan??? Ik kan het nog niet geloven, ik weet de foto is slechte kwaliteit met mijn mobiel gemaakt.
snap wat je bedoeld Cindy, morgenmiddag als ik wakker ben doe ik weer een test en neem de foto dan met de fotocamera. Morgen een telefonisch consult met de gyn over mijn bloeduitslag of ik een echte eisprong heb gehad........ ik neem aan van wel nu
ja ik lijk wat te zien maar durf het niet zeker te zeggen Ik ben eens benieuwd morgen dan!! Maar meid als jij m ziet zit het vast goed
Ja ik zie hem echt, zelfs mijn man ziet hem! Nou en dat zegt echt wat! Ik plaats niet zo snel foto's, tenzij ik echt wat ziet. Hopelijk morgen weer een 2e streepje en dan show ik hem zeker weer! Maar den een betere foto.
Voor alle mensen die hun test niet goed op de foto kunnen krijgen en een 3 in 1 printer hebben: scan je teststripje! Ik las die tip vandaag, ga t zeker proberen met een toekomstige tuurtest
Echt hè? De sensitest extra sensitive zijn wel erg goed bij mij, maar de gewone dus niet de zwanger en kids werken ook super!