Heb je een foto vergelijking ( moet eigenlijk wel met dezelfde testen ) en waar zat je ookalweer in je cyclus!
Balen pinda.. Maar je hebt iig wel duidelijkheid! Ik duim dat je eind deze ronde met een knal tests komt!
Thanks ladies! Ben lichtelijk aan het stuiteren Is ronde 1 dus nooit verwacht Haal de foto's trouwens weer weg. Ben inmiddels niet meer heel erg anoniem
Net als Rosa krijg ik hem ook steeds donkerder. Nu stop ik met testen want gister hebben we onze eerste echo gehad en zelfs het hartje al zien kloppen op het scherm. Prachtig
Super! Dintjuh haha foto's weg of niet aan de reacties te zien ben je zwanger ( niet dat ik je ken hoor maar )
Ik zal vanavond kijken of ik dr foto erop kan krijgen. Geen idee of ik een cyclus heb. ik slik de pil door maar vergeet hem wel eens. Ik ging testen omdat me borsten pujnlijk zijn en een trekkerig gevoel richting oksels geven en dat heb ik alleen bij een zwangerschap. verders nooit. ook nooit tijdens de pil.
Nou meiden, de kannen staan klaar! En nu hopen dat ik lekker zwanger mag blijven en lekker veel mag plassen! Bekijk bijlage 212250