Cilnia, die is zeker duidelijk!! Het is een ideaal voorbeeld plaatje denk! Succes met klussen, haha Geniet ervan!!
Dankje! Ik zocht me rot naar plaatjes van ovulatie testjes... Dacht namelijk dat die vorige al vrij positief was. Dus toen ik dit zag dacht ik: "die moet ik delen!"
@Dochter2009, succes met het vullen van de kannen Morgenavond krijg ik bezoek van MvM en ga ik ook 'aan de gang' ermee
@ Pinda, wat balen voor je! Ik wilde vandaag nog zeggen dat je misschien later je ei heb gehad omdat je een topic had gestart omdat deze maand je cyclus zo raar was? Maar als ik eerlijk ben zag ik deze maand niet duidelijkere streepjes dan voorgaande maanden op je testjes. Ik hoop dat je echt heel snel een knaltest mag showen, ik kan me voorstellen dat het nu echt te lang voor jullie gaat duren. Wij zijn nu ruim een jaar bezig (met een miskraam tussendoor) en dat vind ik echt al te lang!! Laat staan 24 maanden, ik hoop je snel weer te zien met een knaltest!
Pinda.. Balen meid maar je hebt nu eindelijk duidelijkheid! Sylvia.. Gefeliciteerdd hoor Noa.. Hele mooie testen en al een mooie echo gehad, super! Dochter2009.. succes met de kannen hihi Cilnia.. Wohhh dat is echt een knaller hahaha
Hoi meiden, Heb op t ouwe topic een tijdje geleden (licht) posi testjes geshowd. Ben nu ondertussen 6 weken en kreeg vandaag weer even enorme testdrang. Met dit als resultaat.. Sorry, moest t nog ff delen!
Ach we gaan er weer tegenaan, ik hou me sterk en heb nog geen traan gelaten eerlijk gezegd...al is het natuurlijk wel *** Ja 24 maanden is lang..sommige meiden waar ik een topic mee begon zijn al zwanger van de 2e....
Sylvia dikke proficiat! Noa super! Anne mooi zeg! Pinda hele dikke knuffel meid! ik hoop voor je dat de volgende ronde prijs is! en wat een duidelijke ovutest zeg! klussen maar!!!