hee meiden, vandaag toch getest.. mijn vriend wilde toch weten of er wat te zien is.. dit is de test van vandaag heb nu geen testen meer dus ga van de week woensdag of donderdag pas weer testen als ik het volhoud..
Ja dat heb ik nu ook wel inderdaad.. Maar zou niet weten welke test ik als alternatief kan gebruiken die goed zijn?? Iemand tips?
nee hoor ik heb niks tegen jullie. vatten aleen die reacies raar op daarom dat ik zo reageerde en vandaar me gedrag . sterker nog bedankt voor het felicteren iedereen vind ik heel lief ik kom gemeen over maar zo bedoel ik het niet
@essje, mijn ervaring is: dirx testen geven vaak vals positief, clearblue is wel goed, of sensitest e.d.
Hoi Essje, Mocht je kv testen gedaan hebben uit verschillende verpakkingen. Dan zou ik toch haast durven zeggen dat het een heel goed teken is dat je een streepje hebt. Als ze in hetzelfde doosje zaten, kun je misschien pech hebben en een vals positieve test hebben. Weet niet hoeveel je er gedaan hebt, maar als overal een streepje op staat dan lijkt het mij te toevallig dat het niets is.
De testen waar ik een streepje op heb komen uit verschillende doosjes, dus niet uit 1 doosje.. Ik hoop dat hij donkerder word.. Misschien van de week met clearblue testen dan maar??
Bij de C1000 verkopen ze testen van eigen merk. Deze testen rond de 18 hcg positief. Kosten ongeveer 6,80.
zijn dat die testen met een rondje en een vierkantje? die heb ik al paar x betrapt op vals positief namelijk
Ik heb nu net weer een ovutest gedaan en die is echt veel donkerder dan die van gisteren (ja heel erg ik doe zwangerschapstesten en ovutest inmiddels , meen ergens gelezen te hebben dat die ook pos geven bij een zwangerschap) Of heb ik die verkeerd gelezen/begrepen? __________________ dit schreef ik eerder weet iemand daar iets van?
ovulatie testen kunnen op zwangerschapreageren en dat zit zo als lh een rood balletje is en hcg een groen balletje gaat een zwangerschapstest opzoek naar het groene balletje maar een ovulatie test gaat alleen maar opzoek naar een balletje ....
ben ik wel mee eens hoor maar weet dat het kan ! maar denk inderdaad dat het zonde van je geld is om en ovulatie testen te doen en zwangerschapstesten snap daat niet hellemaal het nut niet van als een zwangerschapstest negatief blijft .... aarom zou een ovualtie test dan positief worden , tevens heb je ook altijd wat lh in je lichaam
Nou is allemaal niet meer nodig, verlies nu ook een klein beetje bloed. Ik wens alle andere meiden die in onzekerheid zitten en de rest ook natuurlijk een hele mooie zwangerschap! Ik hoop me ooit nog hier op het forum te mogen melden....
heb dat ook eens gedaan met ovutest hoor had toevallig nog 1 gevonden. zo duur waren ze ook niet bij zwanger en kids. dus was meer om te proberen