Meisjes, help! Vandaag 2 dagen voor NOD en vanochtend een ieniemienie streepje op mijn zwanger en Kids test. Omdat ik allergisch ben voor indroogstreepjes heb ik gelijk nog een keer geplast en er nog 3 testen achteraan gedaan. Met allemaal hetzelfde lichte roze lijntje binnen een minuut. Je kan toch niet op 4 testen tegelijk belazerd worden met indrooglijntjes?? Ik word hier helemaal nerveus van! Zien jullie ze ook??? ps. foto met kunstlicht, want daglicht was er nog niet hier...
Als de lijntjes binnen een minuut komen, zijn het geen indroogstreepjes hoor. Ik vind dit er eigenlijk wel heel positief uitzien voor je!
Dank je Rosa! (en de andere dames) Ik weet amper of ik blij moet zijn.... Ik wil eerst donderdag een digitale CB afwachten en als die dan positief is weet ik NOG niet of ik blij ben... 3 miskramen in 1 jaar hakken er wel in kan ik je zeggen
@ BB Heel begrijpelijk dat je nog niet durft te juichen hoor. Eerst wachten op je nod. Maar dan mag je best voorzichtig blij zijn hoor. Al snap ik je terughoudenheid. 3 mk dat is ook niet niks natuurlijk. Ging het steeds mis rond hetzelfde termijn?
Betty, na 1 minuut zijn het geen indrooglijntjes hoor! Als je na 10 mins eens een lijntje ziet, dan zou je dat kunnen zeggen. Probeer toch blij te zijn dat je weer een kans krijgt. Een kans die je met beide handen aangrijpt omdat je met Utrogestan gaat beginnen. Een kans die een grotere kans van slagen heeft in mijn ogen.
Ik zie ze ook, ziet er goed uit! Hoop dat alles dit keer goed blijft gaan.. En een knaltest over enkele daagjes. Met welk termijn is bij jou misgegaan?
Het gaat bij mij eigenlijk elke keer rond de 6 weken mis. Voor de mensen die het interessant vinden: ik heb in het miskramengedeelte een topic dat over Utrogestan gaat. Het schijnt dat onverklaarbare miskramen voorkomen kunnen worden door het gebruik van deze bollen tot aan de 12e week van de zwangerschap. Als ik donderdag een positieve CB digital heb dan ga ik donderdagavond starten met deze Utro-bollen. (voor het eerst)Misschien blijkt het voor mij ook te werken! (en het kan iig geen kwaad als het niet werkt)
@ betty: ik zie ze ook op alles testen, hopelijk snel een knaller en dat het jullie dit keer wel gegund is. Ik duim voor jullie!
Betty dat heb ik inmiddels ook al zo vaak gelezen. Progesterontekort komt nog best veel voor. Ik vind het er iig positief uitzien en waarom kan je nu nog niet met de bollen beginnen?