Dankje krissie25 heb alleen echt geen idee hoelang ik zwanger ben want mijn cyclus is heel erg raar Het voelt wel heel apart maar zijn blij
Misschien kan ik je helpen haha.. Ik had zo'n lijntje ongeveer 2 dagen voor NOD... (dat zegt natuulijk helemaal niks hihi) Iedereen plast anders en niemand maakt evenveel hcg aan op even snelle manier dnek ik....... Ze schatten het wel met de echo denk
Denk dat het toch weer niks is! Al 2 dagen bruin verlies (die erger wordt en meestal na 2 dagen, komt mijn ongi!) En dat in combi met een dalende temp.....weet ik wel genoeg! Laat het dan nu maar doorzetten!
Hihi oke ben benieuwd ga vrijdag opnieuw testen en morgen dokter bellen voor een afspraak hoeveel weken ben je dan op je NOD?? 3 a 4 weken of korter en wanneer krijg je ongeveer een echo?? We gaan eind deze maand trouwen de 31 ste lijkt me leuk van te voren om het te zien
En dan is het iedere keer als je kijkt weer zo speciaal. Alsof je het toch niet kan geloven en dan maar weer op je test kijkt. Gefeliciteerd!