en nog een keer in negatief.... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57089-albums8865-picture50879.jpg
Bekijk bijlage 214580 Wil eerst de mensen met posi test feliciteren !!! Ik denk dat ik vanavond aan de klus moet Dat vinden we ook zooo erg Hahahaha.. Na 11 maanden toch maar ovu test gehaald. En direct zwaaar positief. Hebben het gister avond ook gedaan. Is het nu verstandig om vanavond weer te doen??? Liefss
Tjaa heb wel een gehoord, dat het zaad dan niet zo sterk is.. Maar dr zijn genoeg fabeltjes op de wereld
patries, hier gewoon zwanger geworden met elke dag klussen hoor, ik zeg doen! Hannelore, ik zie een vaag streepje denk ik, over 2 dagen nog eens!
@violetriot bedankt om mee te turen. mijn nod is zondag,dus zit nu 3dagen voor nod. We zien wel hoe het loopt,ik hoop dat hij snel duidelijk wordt,hij verscheen al na 3min dus ja,ik weet het niet goed,maar ik zie toch wel iets,en jij ziet ook iets hihi proficiat met je zwschap hoor!
beertje86, gelukkig ik ben dus niet gek hihihi!! Morgen is mn nod en ik hoop dat ik over een paar dagen een knal test heb...
@ missoni, ik zag m op je andere in kleur ook licht! Keek vanaf mijn telefoon en die kon ik inzoomen @ hannelore, volgens mij zie ik em heel licht! Maar lastig te zien, omdat je test daar wat gelig is.
@missoni, licht maar wel zichtbaar @hannelore, denk dat een donker achtergrond helpt om lichte streep beter te zien
@MIssoni ik zie m en als de streep maar even breed is zit het goed! @Hannelore bij jou zie ik het ook!
meiden dank jullie wel voor het kijken! durf er zelf niet echt positief over te zijn, eerst moet de streep van de test afknallen! Maar inderdaad, het is geen pennenstreepje en dat scheelt een stukje. Als ik het morgen niet wordt, probeer ik het over een dag of 2 nog ns haha klinkt heel stoer, eerst maar zien of ik dat volhoud!