cindy, je hebt ook wel gelijk hoor maar ik vind het doodeng, ben zo bang teleurgesteld te worden! Wij zijn al 4 jaar in de weer en tot nu toe heeft dat geresulteerd in een bbz en een aantal verschillende keren een testje met een licht streepje maar toch weer ongesteld geworden. 23 dec heb ik een kijkoperatie gehad waarbij ze toch wel een kleine blokkade hebben weg gespoten uit mn eileider. 28 dec was mn ei en daar hebben we flink gebruik van gemaakt aangezien je na een kijkoperatie extra vruchtbaar bent! I´ll keep my fingers crossed!!!!
zo zag de eerste test er bij mij uit toen ik zwanger was van mijn zoontje.. die ik deed voor NOD trouwens!
ik moet zeggen dat ik sommige tuurtesten wel lastig vind hoor, ik zie dat mensen dan zeggen dat ze wat zien, maar ik zie dan niks..... hoop voor iedereen dat het dan aan mijn ogen ligt hahaha... maar suc6 en op naar die knallers van een testen!!!
straks nog een keer testen...ik denk dat ik nog wel voor mijn nod is..eerste dag van laatste menstruatie is 14 dec...
goeie morgn, ja ik werd wakker en keek naar de klok,hmmz 4u pas... testje wagen..of niet...en jawel hoor,toch trug toegegeven aan de drang om te testen... ik bleef maar kiijken naar men testje terwijl het mooi doorliep,en er verscheen trug een 2de streepppp....of ben ik nu nog aan t slapen? jeetje,ik ga de digitale maar halen vandaag want ik wordt gek van da gestreeptuur...hihi nu trug in bed,manlief slaapt nog en ik zit met laptop op bed tot straks met hopelijk goed nieuws!
dat is een duidelijke test, proficiat. Wil zelf ook een 4de kindje maar tot nu toe enkel negatieve testen. Kan pas testen op 13 februari, nog zoooooooooo lang wachten
Moet je ff zoeken op mijn naam in dig topic. ik heb deze testen ook gedaan en hetzekfde streepje aks jou gehsd (meerdere keren) maar ben echt niet zwanger. Hoop voor jou van wel!!