ik weet het al vanaf maandag, maar hier mijn knaltest vna vandaag... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51960-albums8816-picture51008.jpg
Meiden, dit is een test van vanochtend. Ronde 25, 4e IUI en 12 dagen na IUI, zou het een echte oud en nieuw baby zijn? Bekijk bijlage 214866
Lyanna ik zie hem hoor! Mijn testjes begonnen ook zo! Over 2 dagen nog eens testen, dan zou ie donkerder moeten worden. Maar ik denk echt zwanger meid!
Jammer dat je het niet ziet melanie, ben benieuwd naar de anderen en er zijn al een paar die het streepje wel zien.
Nen87 en Violetriot, fijn dat jullie het ook zien. Is natuurlijk ook nog wel vroeg, maar heb al een aantal dagen kwaaltjes en vandaar dat ik me niet kon inhouden vanochtend.
lyan ik weet t niet goed, heb mn laptop er ff bijgepakt, als ik mn scherm schuin hou zie ik wel een vaag streepje, alleen zie ik dan 2 vage steepjes... kunnen we m niet ff in negatief krijgen, wie kan dat???? Ik duim voor je meis!!!
spannend lyan, ik zie m wel, maar heb je pregnyl gebruikt? en zo ja, na die spuit een keer een nega test gehad? hopelijk is het namelijk raak en niet nog van de pregnyl!
Marieke, ik had 4 dagen geleden (10 dagen na pregnyl) een negatieve test. Heb altijd 10 dagen na pregnyl een negatieve test gehad. Oh en pregnyl 5000 IE heb ik op 31 dec. gehad om 20.00, dus is nu zo'n 14 dagen erna.
@Lyanne, bij laptop kantelen zie ik wel een tweede streepje maar wel heel onduidleijk, ik hoop het voor je!!