Hopelijk ben je aan het feesten pinda! Pff wat een respectloze gyns zeg zo te lezen... Wat trof ik het dan met mijn fa!
lydia zat even in je foto album te spieken.. wat heb je toch een prachtige dochter en een onwijs leuk kamertje ook!
komt ze morgen online ; de winkel was al dicht dus heeft niet getest ofzo hahahaha iedereen in spanning..
Jaja daar was ik weer, wat een dozen zijn jullie ook haha Nou nog geen feest, heb getest en zie weer een wazig streepje..morgen komen de testen. Van zwanger en kids binnen...
Uhm pindakoek, Hoe zit dat met jou cyclus dan? Waar zit je in je cyclus? Ik zie wederom niks.. Hoop het zo voor je en hield ook echt het forum in de gaten tot je terug was
hm pinda ben dan toch bang dat het echt negatief is.. ik zie heel wazig in de verte iets, maar zulke streepjes heb ik dus altijd, en eerlijk gezegd ook al vaker bij jou voorbij zien komen. En aangezien je van de week ook zulke streepjes had, zou die nu toch al veel donkerder moeten zijn...
pinda zie heeeel licht iets zulke strepen had ik ook altijd op de kv testen en werd dan ook altijd ongi maaaarrrrr ik hoop voor jou dat ze nog donkerder worden!!
in t negatief zie ik m juist niet pinda ik zou voorlopig even niet meer testen meid, je maakt jezelf helemaal gek. als je zwanger was geweest, waren die testen nu echt al donkerder geweest. weet dat t moeilijk is hoor.. bedoel ik test er normaal ook heel wat af haha maar ja soms moet je gewoon even stoppen voor je gek word
Hey pindakoek. Om gek van te worden heh! Ik voel nu echt mijn ongi aankomen. Dus dat scheelt weer een hoop testen kopen. Zucht.
Het is gewoon zo ongelovelijk *** als je niet weet waar je aan toe bent...! Maar ik ga van het ergste uit dan is het ook geen teleurstelling....nouja minder
@Cindy24, Ja wij zijn bezig voor een baby nog maar net 4 maanden. Normaal spierwitte testen vandaar mijn vraagteken bij deze witte strepen binnen de tijd. Het is op de pc heel lastig om te zien. Op mijn telefoon zie je de streep heel duidelijk.. Maar al dat gestaar daar wordt het niet roze van .
@ Pinda, die is helaas negatief. Ik denk dat je nu gewoon je ongi moet afwachten.... want volgens mij ben je nu al meer dan 30 euro in 1 week kwijt aan testen.... Als je over een week nog niet ongesteld bent geworden zal ik nog maar eens een testje wagen. Bedoel het niet verkeerd hoor, maar denk dat het jou wel iets meer rust geeft