Alle positesters gefeliciteerd!! Iedereen met een posi ovutest klus ze! Iedereen met een negatieve test,hopelijk hebben jullie snel een positieve!
Ja dat hoop ik niet het is een heel mooi verjaardags cadeau voor haar maar ik wil toch heel graag haar eerste verjaardag vieren en erbij zijn! Mag van mij 1 weekje eerder komen dan ben ik genoeg hersteld
Meiden, Hier een foto van wat testen. (let niet op de hoeveelheid, ik weet het ik ben gek) Die 3 positieve testen zijn van gister, en de onderste van vanmorgen. dat zijn ovu testen. Raar dat deze "bijna' posi zijn terwijl ik nu ongi had moeten zijn..... En de onderste test, lijk ik een streepje te zien, heel licht. De rest zijn zw testjes. Wat denken jullie?
Euh, ik zie alleen op die 3 ovutestjes een lichte tweede streep, en op die 11 zwangerschapstesten zie ik echt maar 1 streepje! 2e streepje op een ovutest is vrij normaal, gedurende je hele cyclus, alleen als ie net zo donker of donkerder dan de controle streep is, is het positief.
@ Mammatje: Ik lijk op de onderste ook een heeel licht streepje te zien! Spannend! Ik zou de kv 2v5 halen.. Die schijnen toch vaker sneller positief aan te geven dan menig ander zwangerschapstest..
Nou zo heb ik er dus wel meer, je ziet wel iets, maar het is net een soort schaduwlijntje. Zit nog te wachten op een knaller, maar mischien nog te weinig HCG.
het spijt me maar waarom doe je in hemels naam ovulatie testen ? zo ie zo zijn die niet positief. ovulatie testen reageren altijd vooral als je ze s ochtends doet omdast je altijd wat lh in je lichaam hebt ook zie ik op de overige testen niks... dus mischien even afwachten .... mar denk als ik heel eerlijk bent dat je niet zwanger bent
Of misschien heb je een eisprong waar de zwangerschapstest op reageert? OfHeb je je eisprong gevonden deze ronde met ovutesten?
Nou ik wilde een zw test doen maar had per ongeluk een ovutest. En vond het heel apart dat die licht positief was terwijl ik ongi zou moeten zijn. Vandaar. Maar ik heb die foto hier geplaats, om te vragen wat andere dames er van vinden en niet om commetaar te krijgen over waarom ik zoveel testen doe en waarom ik ovu testen doe. Ik vraag gewoon een mening van de dames.
Ik hield geen ovu testen bij, omdat ik nu net na een curretage zit. En ik voel me eisprong nooit. Maar had die ovu test per ongeluk gedaan, en vond het raar dat die er zo uit zag.