ik denk niet zie mn temp kaartje... ondanks die hele lichte streepjes op verschillende testen denk ik dat t niets word enorm veel rugpijn en buikpijn enzv
Ik duim ook voor je hoor MUsty!! Alle zwangere dames gefeliciteerd!!!!! Ichtus: blijft nog even spannend voor je!!
Oh MUSTY.. je kaartje is niet zo heul mooi idd.. kan t innesteling dip zijn?? ik noem ook maar wat hoor..heb er wel s iets over gelezen hier... kan ook flink wat kramp geven natuurlijk.. DIkke knuffel iig.... ROBIJNTJE.. ik weet t bij jou idd.. we zaten samen bij de NOV mama's..hihi.. we zullen zien wat t wordt.. nog steeds geen ongi hier iig...
ik snap er niets van, vanochtend 2 testen gedaan..clearblue digital gaf niet zwanger aan,en bij de kruidvat 2v5 test had ik weer zo´n vaag streepje? en toch al 2 weken overtijd vandaag..vind dit vreemd:S
heb al gebeld,maar assistente zei dat ik niet zomaar een bloedtest kreeg...dus volgende week mag ik langskomen..
nope.. nog geen ongi te bekennen... ook geen puistjes (die ik altijd heb een paar dagen voor ik ongi wordt)... misschien is mijn cyclus gewoon nog wat van slag..
rij straks wel ff langs de kv en daarna moet ik werken.. kan ik morgenvroeg s met ochtendurine testen..