hihi ik ben cindy nou of die positief is meid!!!! zwanger!!!!!!! die cb geeft absoluut zwanger aan hoor meid.....
idd die cb kan je nu wel doen !! foto foto foto foto foto foto foto foto !@!!! ik had een nog lichtere posi test dan jou en zelf mijn cb savods gaf toen 1-2 aan
ik zou idd maar even die doen aangezien je niet weet hoever je bent annemarie...die met wekenindicator....hihi of ze is al onderweg!!
haha, nee ze is nog niet onderweg... ik zit even bij te komen... heb besloten dat ik dat samen met mijn vriend ga doen een volgende test en misschien een paar dagen later voor een duidelijker resultaat... besef nu wat er allemaal gaat gebeuren... Mijn vader is 14 jaar geleden overleden en mijn vriend zijn vader afgelopen jaar... en ik ben zover ik nu kan berekenen uitgerekend op mijn vaders sterfdag... even slikken... maar dolgelukkig...
maar uitgerekend op je vaders sterfdag dat is idd wel ff slikken maar je vader zal waken over je kleine
nee dat is niet raar mijn opa is overleden in december 2006 en nu toen ik de test ging doen voor mijn zwangerschap heb ik tegen mijn opa staan te praten nou ja in mezelf dan dat ik het hoopte en of hij me wilde helpen .. en tegelijkertijd dat ikzei dat ik zoveel van hem hielt en ik hem miste kwam er zwanger inbeeld
er is meer tussne hemel en aarde... Haha. als ik nu zo over de laatste dagen na denk... Gisteren nog 26 m2 tegels met mijn ventje gehaald voor de tuin... en ons neefje vroeg gisteren heel lief... wanneer krijgen jullie nou een babytje.. (mijn schoonzusje is ook zwanger namelijk) Ik barste daarna in tranen uit... Echt niet normaal..
nou .. ik zit gelijk lloyd te luisteren met elke stap !.. en dat is een nummer die werd gedraait op mijn opa's crematie meestal jankte ik nooit meer om dat soort dingen maar nnu! jankert ben ik geworden
Ik was van mijn tweede dochtertje uitgerekend op de geboorte-sterftedag van mijn eerste dochtertje. Ik vind/vond dat juist wel heel mooi en bijzonder!
echt raar wat je lichaam met je kan doen... maar goed. ik ga nu echt even wat in het huis doen... (het is een bende...) en wil eigenlijk een speentje kopen voor mijn vriend als hij straks thuis komt... (of ben ik te enthousiast???)