Dames, ff een vraagje hoor... Hebben alle testen een indroogstreepje? Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief. Ik had hem snel in een la verstopt omdat de bel ging en ik wil hem net weggooien en zie een heeeel licht streepje. Groetjes, Wendy
ik heb ze nooit gehad, maar ik hoor er ook niet veel goeds over. Anders probeer je over een paar dagen een kruidvat 2 voor 5 euro. Spannend! en succes.
Heb er ff stiekem toch ff snel een foto van gemaakt met mijn mobiel. Heb hem niet bewerkt. Test is dus gisteren genomen en toen was er niets te zien dus zowiezo negatieve test. Voor ons prima want ze zijn niet bezig om zwanger te worden. Maar zien jullie het indroogstreepje? Tuurze...hebben jullie weer iets te doen hihihi. Bekijk bijlage 70804 Groetjes, Wendy
Gimena het is te onduidelijk door het gele, ik zou een nieuwe test doen. Wendy, heb je foto bewerkt en ik zie er niks op, sorry.
Gimena, gevonden! Ik zag je berichtje in een ander topic. Ik zie zowel het orgineel en het negatief een licht streepje hoor.
Dit viel mij ook al op. Heb je wel het juiste aantal druppels urine gebruikt? Het lijkt er namelijk op alsof je teveel urine hebt gebruikt. (Alhoewel ik ook meen een tweede streepje te zien.)
be happy. heb ik ook neer gezet dat ik er 4 druppels erin had gedaan. en dat ik dit bij allebei de testen had dat gele. en dat het binnen de tijd was. waarom dat is heb geen flauw idee. test wel aantal dagen verder
Tja, hij is zo licht dat ik het zelf niet goed kan zien. Volgens mij daar tussen in. Heb geen ervaring met deze test. Ik ging er eigenlijk vanuit dat echt negatief was. Heb de test ook al weggegooid. Toch van de week nog maar een testje doen dan?