Hoi meiden, ik heb scherpe ogen nodig.. Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn banner (volgens mij) niet klopt, maar heb ik wel ergens deze week mijn NOD... Alvast bedankt voor het meeloeren...foto is wel van een drie kwartier oude test... met plasje (correctie voor vlinder) van vanmorgen...
Ik zie heel licht een 2e streepje! Als ik jou was zou ik over paar dagen weer testen, want je zit nu waarschijnlijk nog voor je nod toch??
Predictor testen zijn vaak vals posi.. ff naar de kruidvat rennen voor een nieuwe test, de kv 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig! Durf hier jammer genoeg niks over te zeggen, sorry meis..
mariposa84 ik zeg ook beter een test van trekpleister of kruidvat 2 voor 5 euro ik heb ook duidelijk positief getest met predictor en was niet zwanger en ook geen vroege miskraam want er was geen eens verdikt baarmoederslijm te zien ik HOOP het voor je DUIM DUIM DUIM !!!!!
Hahahahahahahah, bedankt voor het wijzigen, maar zo erg was het nou ook weer niet hoor Ik hoop dat je test morgen of overmorgen duidelijker is.. En de mijne ook natuurlijk!!!!!
Was ook grapje hoor vlinder Houden we elkaar op de hoogte morgen?? Begint toch wel weer spannend te worden zo..
Ohhhh jazeker, natuurlijk hou ik je op de hoogte morgen! Heb zojuist toch maar besloten om morgen al te gaan testen i.p.v. woensdag!
Nou voor de zekerheid ook hier maar even mijn testjes. Verhaal; de tests zijn van 7 mei en 10 mei (1 ochtendplasje en 1 later) Wat ik me kan herrineren is dat ik op 7 mei t streepje wel meteen zag en de andere 2 weet ik niet meer ( sochtends vroeg, gaar zijn geen bril op je kent t wel) De test zijn in t echt duidelijker als op de foto's De gewone http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture20660.jpg En de Nega http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture20661.jpg
Yotsba, ik kan helaas geen streepje ontdekken. Hoop dat je snel een duidelijke test in je handen mag houden Gimena, heb jij nog getest? spannend he
Yotsuba- Ik zie niks. Als jij 3 dagen geleden al iets dacht te zien op de test, dan zou het vandaag zeker wel duidelijker moeten zijn hoor.
Dat leek mij ook, maar dan zouden dit indrooglijntjes moeten zijn want ze staan er toch echt. Maar ik wacht t wel af.
ik zag een foto voorbij komen van predictor !! ik ga je NIET feliciteren !! predictor geeft vals positief aan ! andere test halen deze is zeer onbetrouwbaar !
Hoi, Ik hoop natuurlijk voor je dat ie hartstikke positief is alleen ik persoonlijk geloof niet meer in de predictor test. Ik heb al zo vaak vals positief getest met predictor vroeg testen. Of dit moet de gewone zijn. Spannend waneer ga je weer testen. En ik raad je kruitvat 2 voor 5 euro aan.
Ik wil pas volgend weekend opnieuw testen, dan moet het toch goed te zien zijn volgens mij als het zo is. Ik heb toch geen cyclus om aan vast te houden. Ik moet over 2 weken toch weer naar de gyneacoloog voor een echo, laten we hopen dat ik met leuk nieuws kan gaan.