dat was bij mij ook.. die plusje trekt heel snel weer weg.. daarom ben ik niet zo dol op clearblue plus
Oooo oeps....Vlinder. Lees nu dat het een donkere dunne streep was en geen dikke streep die later dun opdroogt... Sorry meid! Maar die zou ik niet als positief beschouwen...
Ik meen toch echt een lijntje te zien hoor! Zo waren mijn testen in t begin ook. Spannend! Over 2 dagen nog eens testen zou ik zeggen.
Ja cherie zwanger! Marb- wat leuk! En volgens mij heb je die test deze week nog gedaan he? Want hij is SUPER positief voordat de controlestreep zelf maar zichtbaar word. Had je dat idee trouwens van mij gekregen? Ik had het van Lilalien...
he meid hoe is het met jou !!.. we lopen niet ver van elkaar vandaan he 2 dagen maar .. dus jij bent 19 december uitgerekend .. zo leuk hoe voel je je !
ik heb geen vertrouwen in die clear blue + testen, ik vind ze mar vaag, ik teste het liefst met de kv 2voor5, en die zijn echt gevoelig en je hebt eerder duidlijkheid als met de clear blue. XXX Gusam
Gaat goed hoor. Ik kom de dag wel door Ik ben trouwens 23 december uitgeteld MAAR krijg op/rond 16 december een ks. Dus vandaar dat mijn banner zegt "will be born" en niet " ik ben al .. weken zwanger".
Bedankt allemaal voor de felicitaties Het begint eindelijk een beetje door te dringen. @All met een pos. test: Gefeliciteerd!!
alle zwangeren: GEFELICITEERD!! heb even een vraag tussendoor als jullie het goed vinden.. Wil liever geen namen noemen i.v.m. privacy (maar gaat niet over mezelf) Als je binnen de afleestijd kijkt en je test is negatief.. Maar je kijkt paar uur later per ongeluk (ze wilde de test weggooien) en er staat duidelijk een roze streep.. zou ze dan toch zwanger kunnen zijn? Ze test morgenvroeg wel opnieuw, maar waren erg benieuwd..
Roeltje.. Kan maar hoeft niet. tis niet voor niks meer geldig.. maar ik heb nooit gehad dat een negatieve test later een streepje kreeg.. wel dat een licht positieve test later duidelijker werd.. dus ff afwachten! bedankt voor alle felicitaties! ik ben superblij. moet nog ff goed doordringen.. zal wel gebeuren zodra ik de wc kan omhelzen iedereen die ook een mooie test had! gefeliciteerd!!
haha ik heb zelf het idee dat het streepje er binnen de tijd ook wel lichtjes stond.. vorige keer dat ze testte zei ze ook negatief, maar er stond duidelijk een streepje.. pas toen ik liet zien waar hij zat zag ze m ook.. (haar vriend ook meteen dus verbeelden het ons niet).. maar ze is nogal kippig haha